Daskeladden Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 den var litt out of my lead Men er du sikker på at de forsterkerne fra Billebro ikke duger? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 har en kompis som skal kvitte seg med sin CV 2,6 KW effektforsterker for en ikke alt for høy penge. litt usikker på hva disse ligger på i nypris og er derfor ikke helt sikker på hva han skal ha for den siden det bare har blitt nevnt i farten et par ganger. men da må du som nevnt tidligere ha en forforsterker. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 har en kompis som skal kvitte seg med sin CV 2,6 KW effektforsterker for en ikke alt for høy penge. litt usikker på hva disse ligger på i nypris og er derfor ikke helt sikker på hva han skal ha for den siden det bare har blitt nevnt i farten et par ganger. men da må du som nevnt tidligere ha en forforsterker. Annonse på finn? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 har en kompis som skal kvitte seg med sin CV 2,6 KW effektforsterker for en ikke alt for høy penge. litt usikker på hva disse ligger på i nypris og er derfor ikke helt sikker på hva han skal ha for den siden det bare har blitt nevnt i farten et par ganger. men da må du som nevnt tidligere ha en forforsterker. Annonse på finn? tror ikke det:/ men kan snakke med han og høre pris o.l. eventuelt be han legge ut på finn. må vente til han logger seg på et sosialt medie da, har flyttet til utlandet og snakker bare med han over tha internet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg tror du vil finne bedre kjøp her i Norge. De var såpass sparsommelige på tekniske specs at jeg tror de har noe å skjule. Og på en av de så måtte du hatt forforsterker i tillegg. Noe som sikkert drar opp totalprisen en del. Er du heldig kommer det noen andre med litt mer peil på forsterkere som kan anbefale noe bra til prisen. Har selv NAD men den er også ganske dyr. Edit: Bedre kjøp enn de første du linka til. Endret 19. mai 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er et bedre kjøp en det jeg linka til ? :S Lenke til kommentar
digernes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 For all del! ikke kjøp dette drittet der fra Ljudia. Det ser ut som ett dass...og lyden deretter... Har dårlige erfaringer fra billiganlegg fra Ljudia. Greit nokk til rassehøytalere til ett større lokale elns. men ikke til ett mindre rom ivertfall! Kjøp deg Cerwin Vega! og en grei forsterker fra hifiklubben og du er godt i gang. Har selv E-312 som er nokså identiske med VE12. Bassen er veldig god og diskanten er nokså OK. De ser bra ut på gutterommet, og de går fint ann å ta med på sammfunshuset osv. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er en grunn til at billebro og ljudia er billige. Hold deg unna. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Will do, men kan ikke noen anbefale en forsterker som er i prisklassen 0 - 3000 som kan drive cv clsc - 215 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22421717 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22321825 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22203679 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22097882 Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Legg merke til at nr 1 og 3 av de er effektforsterkere. Du trenger med andre ord en forforsterker i tilegg. Den nad forsterkeren er helt topptil Cerwin Vega. Se også etter Nad c372 og c375 som er enda noen hakk bedre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvis han har miksebord trenger han ingen forforsterker. Og etter hva jeg har forstått så har han det. Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ah beklager, fikk ikke med meg det Hvis det er slik at du kun trenger en effektforsterker så kan du slippe billigere unna. Se etter Nad c270, c272 eler c275. De så greie ut de Flimzes linket til også. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Hvem har sagt at jeg har miksebord? :O er det pågrunn av den andre tråden min? Men har ikke miksebord men kjøpe meg det og Driver å kikker på den Denon og Nad forsterkeren nå hvilken av det er best eller er de sånn ca like? Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nad spiller nok litt tøffere på Cervin vega vil jeg tro. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg hadde sagt at denonen er bedre, den er spesifisert til høyere effekt, og var nok i sin tid en prisklasse eller to høyere enn nad'en. Dessuten har den volumkontroll som sjeldent er en dårlig ting. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Herlig altså, det dyreste er ikke alltid det beste Men pga pengemangel tror jeg at jeg satser på Denon-forsterkeren og kjøper meg Cerwin Vega! CLSC-215 for sommerjobblønna Mye som skal bli gjort på gården Ikke se bort ifra at det kan bli flere spørsmål Det eneste spørsmålet jeg har nå er at er dere sikre på at Denon forsterkeren greier Cerwin Vega Clsc-215? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Rimelig sikker ja. Størrelse er ofte et tegn på hvor kraftig den er (selvfølgelig ingen vitenskapelig måte) Men jo kraftigere forsterker, jo større strømforsyning, og jo større kjøleribber trengs. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kjøp deg en Lab 1000: Lab 1 Lab 2 Lab 3 Frode Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg ville gått for NAD til CV. Denon blir litt for spist, og CLS215 skingrer nok i diskanten fra før av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå