Verbal Hologram Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Halo, perfekt dag 17 mai og jeg får vite at vi har tysk dialog, skulle be noen av dere om å oversette denne lille dialogen for meg A: Familien min er i berlin vi kan sikkert besøke dem B: Ja det hadde jo gått supert A: Følger du med på fotball? B: Ja, jeg elsker fotball, mitt favoritt lag er ....... A: Ja dem er gode men ikke like gode som ........ B: Du drømmer vi vant forrige gang over dere A: Men dere gjør ikke det denne gangen B: Vi kan jo stikke ut og spille litt fortball nå, det er supert vær A: Ja det kan vi godt Jeg er evig takknemlig om noen av dere kan oversette, trenger dette utrolig mye til karakteren min. Jeg trenger det til imorgen er evig takknemlig for all hjel jeg for Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nå må du lære deg å gjøre leksene dine sjæææææææææl A: Meine Familie ist in Berlin, können wir sicherlich besuchen sie B: Ja, es war großartig A: Sind Sie gerade die Fußball? B: Ja, ich liebe Fußball, ist mein Lieblings-Team ....... A: Ja, die sind gut, aber nicht so gut wie ........ B: Sie träumen wir gewonnen letzte Mal auf Sie A: Aber Sie tun es nicht dieses Mal B: Wir können durchhalten und spielen einige schnelle Ball jetzt, es ist tolles Wetter A: Ja, es kann gut sein 2 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg takker deg utrolig mye, + rykte. Dette var veldig viktig, men 17 mai går det jo ikke ann på jobbe på :)Får håpe jeg kan holde karakteren min på 5, hadde litt fra før av men trengte litt ekstra og det ga du. Takker utrolig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå