JamesATaber Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har klart å rote bort quick release platen på min tripod, er det noen som vet om man kan få tak i denne på f.eks ebay? evt hvilken skal jeg kjøpe? evt andre forslag? Det gjelder følgende tripod: http://www.lightinthebox.com/WEIFENG-WT3730-60-Inch-Lightweight-Aluminum-Camera-Tripod-with-Carry-Bag--CCA244-_p90283.html Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ser veldig ut som et Velbonstativ, det samme gjør quick release platen. Tipper det er enklere å finne en forhandler av Velbon, du kan ihvertfall prøve. Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Noen forslag til hvor jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Noen forslag til hvor jeg kan sjekke? Har du forsøkt et SØK? Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det har jeg forsøkt men... jeg fant ikke noen som passer Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jane/James? Har du to brukere eller? Jeg har et gammelt defekt stativ som ligner på det du linker til. Hvis du bor i oslo så kan du få quickreleaseplaten og se om den passer. Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Alias til fruen har sent deg en pm Jane/James? Har du to brukere eller? Jeg har et gammelt defekt stativ som ligner på det du linker til. Hvis du bor i oslo så kan du få quickreleaseplaten og se om den passer. Lenke til kommentar
qysusan Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du kan finne det i denne linkdelight Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Fant dessverre ikke noe der heller Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Ser ut som om jeg må kjøpe en ny tripod. Kan noen her hjelpe meg med å finne en rimelig tripod? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Endel av de som bruker trefotinger her på forumet pleier å anbefale Vebon Sherpa 600R som det billigste som er brukbart. https://prisguiden.no/product.php?product_id=70393 Lenke til kommentar
arela Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Her en nå link til Weifeng, og det skal vel godt gjøre om det ikke er ei slik plate å få tak i på ebay (eller lignende). Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) world wide weird: Dersom jeg ikke får tak i en quick release plate må jeg nesten bare kjøpe denne tripoden. arela: Tusen takk for linken, jeg har nå sendt en forespørsel, så for jeg vente å se hva dem svarer. Jeg har også sjekket på ebay, men klarer ikke å finne på noe til denne tripoden. Det er sikkert noen andre quick release mekanisker som jeg kan bruke, men jeg finner ikke noen av de heller på ebay Endret 29. mai 2010 av JamesATaber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå