Nidhogg Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 jeg har tenkt å ha lan med en kompis. han har adsl og lurer på hvordan man kan dele internett på best mulig måte. (ps: vi har ikke switch tilgjengelig, kun hub, kryssa tp og vanlig tp) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvilket OS er det på hvertsmaskinen? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Er bare å se på forumet på nettverk så finner du masse brae svar! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Hvilket OS er det på hvertsmaskinen? Vertsmaskinen har windows xp jeg har windiows 98 blir det et problem? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det kan bli et problem, men forrige gang vi hadde lan her var det en fyr med 98 som fant nettverket med en gang. vertsmaskina må ha 2 nettverkskort. Et til ADSL og et som er kobla til deg. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg bruker selv en D-link swich/router jeg kjøpte for 500,-. Har sett den 100 lappen billigere enkelte steder. Dette fungerer greit i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Er skrevet en guide om dette: http://www.hardware.no/guider/dele_interne...nett/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå