Edit00r Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei! Da var 17.Mai nesten over og jeg har kjøpt en kul lighter på en av bodene som var i byen (Stavanger). Jeg prøvde den og den funket ikke. Jeg sprang bort til dama som jobbet i boden og spurte hva som var galt. Vel, de hadde hvist ikke lov til å dunke den i parafin (hvis det var det man skulle). Så sa hun noe jeg ikke husker. Det er der problemet er, jeg husker ikke hva hun sa og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er kanskje litt dum når jeg spør om dette men... : Hva må jeg gjøre for å kunne få fyr på lighteren? Det er en slags papir/stoff ting under selve lighteren nå jeg løfter den opp fra lokket. Noen som har kjøpt lignende, eller har en? Håper jeg ikke var for uklar! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Er det en zippo lighter du har kjøpt? Isåfall må du kjøpe noe zippo bensin og helle det under papir/stoffet. Du skal ha bensinen inn her Endret 17. mai 2010 av Burny Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Er dette løsningen tro? Endret 17. mai 2010 av iNeo Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Takk så mye begge to! Dere aner ikke hvor mye dette betydde for meg! Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Takk så mye begge to! Dere aner ikke hvor mye dette betydde for meg! Imens vi er igang, noen som vet hvor jeg kjøper sånn lighter/zippo bensin da? Bor i Stavanger som sagt. Endret 17. mai 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ville sett på bensinstasjoner elns Jeg kjøpte min her. Ganske stor kanne. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Imens vi er igang, noen som vet hvor jeg kjøper sånn lighter/zippo bensin da? Det selges over alt. På matbutikker, bak disken. Si at du skal ha lighterbensin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå