Gå til innhold

Hva ville Norge vært uten fremmedinnvandring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=KgrrYZ-JMlY

http://www.youtube.com/watch?v=_jksJXJ08i8

http://www.youtube.com/watch?v=wmkeSq06fDA

http://www.youtube.com/watch?v=VjIuBDZzReI

http://www.youtube.com/watch?v=7-tBKczVVj4

Det er så jævla latterlig at de whiner og demonstrerer, de må lære seg å verdsette at vi tar vare på de som babyer, uten at vi krever noe tilbake fra de. De skal faen ikke få kreve mer.

De mener at vi har sviktet de?

Hvis muslimene ikke liker vår kultur og vårt system kan de dra tilbake til sitt eget hjemland. Vi skal ikke tilpasse oss de, ettersom de er gjester, mens vi faktisk bor her.

De fleste multikulturalister argumenterer like sterkt som disse 2 ungene her:

http://www.youtube.com/watch?v=fFeqg5UfYzM&feature=related

gjengmiljøer i oslo

http://www.youtube.com/watch?v=-HBorCd7FCw&NR=1

Endret av thael
Lenke til kommentar

Alle dere multikulturalister: Ville dere sendt barna deres til en skole med 97% ikkevestlige?

jeg går på en skole med rundt 60%, på min linje(studiespesialisering) er det muligens litt høyere, media og drama har lavere.

og vet du hva? det går faktisk bra! skolen har ikke verdens beste snitt, men det er helt greit, har ikke opplevd å bli mobbet fordi jeg har to norske foreldre eller fordi jeg er bleik nordmann med rødt hår.

4 av mine 7 beste venner er noe annet enn helt norske og de fleste elevene på skolen er godt eller svert godt integrerte, mange er muslimer, men det er mange som ikke praktiserer sin tro. når vi diskuterer ekstremisme eller liknende er alle enige om at ekstremister er teite, og hvis du klarer å finne en eneste person på mitt trinn og min linje som i hemmelighet jobber for å innføre sharialov i norge skal jeg spise hatten min!

jeg innviterer alle skeptikere en tur på skolen min, så skal dere få se at multikulturalisme ikke er noe problem. det er forresten bjørnholt vi snakker om.

Lenke til kommentar

Hvis du har tatt deg den lille frihet til å lese tråden så antar jeg at jeg har svart det spesifikke spørsmålet opptil 10 ganger. Men siden jeg gir deg diagnosen gullfisk hukommelse så skal jeg atter en gang gjengi hva jeg har svart!

Arbeidskraft gir verdifull verdiskapning, om over 459.000 innvandrere og 93.000 etterkommere hives ut av landet så forsvinner 11,4% av landets borgere. Det dere verken har klart å vist er evne til å tenke rasjonelt, hva skjer om når 11,4% fjernes fra arbeidsstyrken? Det vi skape uante problemer i arbeidsmarkedet og lede Norge til en ny finanskrise til nye høyder. Ikke-vestlige innvandrere som er i arbeid ligger på omlag 58%, altså over halvparten arbeider om mat tar bort barn/studenter, pensjonister, uføre og de som går på trygd.

Kulturelle goder som nye musikksjangere, uten kulturelle møter ville sjangere som Rock, Blues, Rap, Hip Hop, techno, metall osv.. osv.. aldri ha eksister

Utdanning er essensiell, landets høyskoler deriblant Bodø har internasjonale avtaler, uten innvandring vil disse avtale svinne hen og gjøre norsk utdanning underlegent resten av verden og medføre hemming på utdanning sammenlignet omverdenen.

Dere har gang på gang på gang vist evne til i ignorere dette, dere ser verden i svart hvitt mens verden i realiteten er regnbuefarget! Jeg håper for deres skyld at dere en dag vil innse problematikken jeg har fremvist her!

4 av mine 7 beste venner er noe annet enn helt norske og de fleste elevene på skolen er godt eller svert godt integrerte, mange er muslimer, men det er mange som ikke praktiserer sin tro.

Tusen hjertelig takk for å påvise min teori at ikke-vestlige innvandrere følger samme mønster innen prakatisering av tro som etniske nordmenn gjør :)

Lenke til kommentar

Hvis du har tatt deg den lille frihet til å lese tråden så antar jeg at jeg har svart det spesifikke spørsmålet opptil 10 ganger. Men siden jeg gir deg diagnosen gullfisk hukommelse så skal jeg atter en gang gjengi hva jeg har svart!

Arbeidskraft gir verdifull verdiskapning, om over 459.000 innvandrere og 93.000 etterkommere hives ut av landet så forsvinner 11,4% av landets borgere. Det dere verken har klart å vist er evne til å tenke rasjonelt, hva skjer om når 11,4% fjernes fra arbeidsstyrken? Det vi skape uante problemer i arbeidsmarkedet og lede Norge til en ny finanskrise til nye høyder. Ikke-vestlige innvandrere som er i arbeid ligger på omlag 58%, altså over halvparten arbeider om mat tar bort barn/studenter, pensjonister, uføre og de som går på trygd.

Kulturelle goder som nye musikksjangere, uten kulturelle møter ville sjangere som Rock, Blues, Rap, Hip Hop, techno, metall osv.. osv.. aldri ha eksister

Utdanning er essensiell, landets høyskoler deriblant Bodø har internasjonale avtaler, uten innvandring vil disse avtale svinne hen og gjøre norsk utdanning underlegent resten av verden og medføre hemming på utdanning sammenlignet omverdenen.

Dere har gang på gang på gang vist evne til i ignorere dette, dere ser verden i svart hvitt mens verden i realiteten er regnbuefarget! Jeg håper for deres skyld at dere en dag vil innse problematikken jeg har fremvist her!

IGJEN, du skiller ikke ikke-vestlige og vestlige innvandrere. Du skiller ikke kultur fra USA/europa med kultur fra ikke-vestlige strøk. Hvis vi hadde sendt ut de ikke-vestlige hadde ikke Norge brutt sammen, sikkert gått på en liten smell men vi hadde klart oss fint.

Lenke til kommentar

IGJEN, du skiller ikke ikke-vestlige og vestlige innvandrere. Du skiller ikke kultur fra USA/europa med kultur fra ikke-vestlige strøk. Hvis vi hadde sendt ut de ikke-vestlige hadde ikke Norge brutt sammen, sikkert gått på en liten smell men vi hadde klart oss fint.

IGJEN så tar du alle under samme kam, du fatter ikke evne til å innse at alle er ikke slik du fremstiller dem. Jeg personlig snakker om ikke-vestlige innvandrere og ekstremister, en vesentlig forskjell om jeg tør påstå det!

Du har laget deg et bilde at slik er dem, derfor må alle være slik, den dag du innser at alle individer er forskjellige er den dagen jeg kommer til å ta deg seriøst, for jeg tør ikke tenke på alle sanksjonene Norge vil mota om vi bryter diverse konvensjoner, noe som kan medføre Norges undergang pga vi ikke for selg/solgt varer!

Når over halvparten av ikke-vestlige emigranter er i jobb og er med på å betale skatt så står du igjen med en stor arbeidsstyrke. Selvsagt er det dem som ikke er i arbeid, elever/studentar, uføretrygde, pensjonister, samt de som snylter på velferdsgodene. Men det er dem som snylter som er den største trussel, ikke de 58% som arbeider!

Lenke til kommentar

4 av mine 7 beste venner er noe annet enn helt norske og de fleste elevene på skolen er godt eller svert godt integrerte, mange er muslimer, men det er mange som ikke praktiserer sin tro.

Tusen hjertelig takk for å påvise min teori at ikke-vestlige innvandrere følger samme mønster innen prakatisering av tro som etniske nordmenn gjør :)

bevis og bevis fru blom.

det er bare personlige observasjoner, og selv om mange ikke praktiserer så mye er det også endel som gjør det, tror anndelen praktiserende muslimer er høyere enn praktiserende kristene(men det er ganske naturlig siden siden vi har statskirke), men til gjengjeld er de aller aller fleste veldig moderate(!) de religiøse som jeg opfatter som mest "fanatiske" er katolikker :p

Lenke til kommentar

Hva er da galt med at etniske nordmenn betegner hverandre som "vi/oss" og muslimer som "de/dem"?

Hvorfor er det rett?

Tusen jævla takk, det visste jeg ikke...

Hvorfor i alle dager kom du da med de generaliseringene du kom med? Dersom du allerede visste dette ville det kunne fremstå som at du bevisst forsøker å feilinformere.

Så du ønsker faktisk å bevare den nordiske egnearten? Er det ikke da litt merkelig å støtte masseinnvandring av unordiske raser og i tillegg integreringen av disse menneskene sammen med innfødte nordmenn? Det er så ødeleggende for det nordiske folkeslaget som mulig.

Nei, det er ikke så veldig merkelig, siden det ikke er noen som helst forskning som støtter dine demagogiske dommedagsprofetier. Du tar en ekstrem minoritet, du blåser dem opp som representative, viser til demografiforskning som benytter metoder romerne ville forkastet og lager en sånn passelig troverdig versjon av virkeligheten der det bokstavelig talt foregår en borgerkrig i Norge, med den norske "rases" overlevelse på huggeblokka.

Dersom man skal tro på dine teorier kan man meget vel tro at fremmedinnvandring vil ødelegge den nordiske egenarten. Men dine teorier er rett og slett ikke korrekte.

Virkelig? Da vil det vel ikke være noe problem for deg å gi meg ETT eksempel på en by som i stor grad er multi-kulturell (ca. 30-40% fremmedkulturelle) og likevel er like fredlig og rolig som en stort sett eruopeisk, homogen by.

Kan du gi meg et eksempel på noen skikkelig store byer som ikke har slike problemer? Og som ikke har hatt det til alle tider? Mellommenneskelige relasjoner fører til konflikter, når du samler mange mennesker skaper du mange konflikter. Og når man hele tiden skaper harde fronter, fremmedgjør hverrandre og gjør dialog vanskeligere og vanskeligere forverrer man disse konfliktene. Ser du virkelig ikke det?

Hvorfor må vi gi oss selv slike problemer til å begynne med? Man ser hva fremmedinnvandring i stor skala fører til ved HVERT ENESTE FORSØK.

Nei, det du beskriver er ikke hva fremmedinnvanring i stor skala fører til i hvert forsøk, men det vi ser er at minoriteter alltid vil oppleve stigmatisering og svartmaling uansett hvor de drar, uavhengig om det er jøder som rømte fra russiske prodgimer på 1890-tallet og bosatte seg i Londons east end eller om det er pakistanere som vil arbeide.

Hvorfor i alle dager skal jeg høre på deg når du er villig til å ofre godt over 99 % av denne gruppen for å ta en ørliten minoritet? Hvordan rettferdiggjør du det du foreslår overfor de 99 % som er helt uskyldige? Kan du svare meg på det?

Helt inntil det er din egen unge som kommer hjem, forkrøplet og voldtatt etter en natt ute på byen.

Ja, og skal vi se statistisk på det er sjansen noe slikt som hundre ganger større for at ungen din er voldtatt av noen hun kjenner, sannheten, som du av en eller annen grunn overser fullstendig, er at de aller fleste voldtekter begås av gjerningsmenn som kjenner offeret. Overfallsvoldtekter er igjen en forsvinnende minoritet blant disse, og mens rapporteringsraten på overfallsvoldteker nok er ganske høy er det ikke omstridt at antallet urapporterte voldtekter mellom mennesker i mer eller mindre nære relasjoner er forbanna høyt.

Hvordan forsvarer du å sende jenta di på fest, da? Siden det beviselig er ganske stor sjanse for at en gutt i klassen hennes (norsk eller ikke) kommer til å voldta henne?

Å påstå at (blant annet) gettofiseringen i Frankrike "faktisk ikke er noen krise" er alt annet enn beroligende.

Og denne gettofiseringens eneste årsak er islam? Det tror du ikke på selv en gang.

...Og en hel masse negre og muslimer som er lagt under et vestlig styresett.

Og som stort sett har svært lite de skal si.

Fra førsteklasse til syvendeklasse var jeg min skoles mest populære offer for mobbing. Tror du mobbing er noe muslimske barn fant opp da de ble i flertall på skoler? Det er rett og slett en idiotisk innstilling. Barn vil alltid mobbe, og de vil alltid mobbe den som er mest annerledes. Da de første pakistanske barna kom på skoler i Norge ble også de populære mobbeoffer, det har ingenting med kultur å gjøre, det er slik barn er. Barn er forbannet ondskapsfulle, og de vil alltid plukke på den stygge andungen, uavhengig av deres etniske bakgrunn.

Hvordan ville du reagert dersom noen kunne vise til en skole med bare en fremmedkulturell elev, der denne ble mobbet? Ville dette gått like mye inn på deg?

Svar ærlig.

For min egen del syns jeg mobbing er noe av det mest frastøtende og motbydelige som finnes. Hadde jeg ikke vært ørlite fornuftig hadde jeg muligens dedikert livet mitt til å reise rundt på skoler og gi mobbere en trøkk, men der får du unnskylde at jeg er litt følelsesmessig påvirket.

Sannheten er uansett at det rett og slett bare er følelsesmessig pjatt i denne debatten, elevene mobber ikke fordi de er muslimer, de mobber fordi de er barn, og det er slikt barn gjør.

Det er rett og slett utrolig at det finnes mennesker som ikke er klar over dette.

Lenke til kommentar
Arbeidskraft gir verdifull verdiskapning, om over 459.000 innvandrere og 93.000 etterkommere hives ut av landet så forsvinner 11,4% av landets borgere. Det dere verken har klart å vist er evne til å tenke rasjonelt, hva skjer om når 11,4% fjernes fra arbeidsstyrken?
Om man kaster ut en andel av befolkningen vil både arbeidskraften og etterspørselen gå ned. Katastrofe: avverget

Hvilke kulturelle goder har fremmedinnvandring til Norge skapt? Dessuten trenger man ikke over en tidel fremmedkulturelle i Norge for å møte andre kulturer.

Så et hundretalls utenlandske studenter kan studere på våre høyskoler et par år før de drar tilbake til hjemlandet sitt igjen. Jeg ser ikke hvordan dette rettferdiggjør masseinnvandring.
Lenke til kommentar

Det er tåpelig og kunnskapsløst å sammenligne arabere med negere. Arabere var fram til for noen hundre år siden på høyde med vesten i utvikling. Negre er og har vært langt bak i årtusener.

Utvilsomt, men statistikken gir da vitterlig et svært godt bilde likevel. Selv om vi forutsetter at enkelte innvandrergrupper er dobbelt så kriminelle igjen snakker vi fortsatt om ett prosent av den aktuelle gruppen. Og da bør det være veldig spesifikt.

Jeg ser enkelte tar opp spørsmålet om hvor mange som blir tatt. Interessant. Så innvandrere blir pågrepet og tiltalt sjeldnere enn etniske nordmenn? Jeg tror nok frekvensen er ganske lik, om den går noen av veiene burde det være mot folk som er mørke i huden, bevisst eller ubevisst, de fleste politistyrker sjekker innvandrere og folk med ditto bakgrunn oftere enn folk med lokal etnisk bakgrunn, før vi fikk mørke mennesker i Norge sjekket politiet folk som ikke bodde lokalt.

Og dersom det er slik i Norge at mennesker med mørk hud har lettere for å bli frifunnet i retten enn mennesker med hvit hud, da er det faktisk oppsiktsvekkende.

:)

Hvis det er snakk om at 10% blir tatt, og noen promille er kriminelle, da er det flere prosent som er kriminelle. Det er veldig mange.

Ingen har påstått at innvandrere blir tatt mer enn nordmenn. Hva snakker du om? Jeg kommenterte på at du antok at alle kriminelle handlinger førte til domfellelse, og utifra det bagatelliserte antall kriminelle.

MS 13 er Kommet til Norge, hva gjør verdens største og mest globale gategjeng fra Sør-Amerika til en mindre trussel en en muslimsk ekstremist?

Det faktumet at det kun er 40 stykker her.

Og at de er wannabes som ikke gjør en flue fortred.

Lenke til kommentar

Om man kaster ut en andel av befolkningen vil både arbeidskraften og etterspørselen gå ned. Katastrofe: avverget

Dog er dette basert på intet annet enn luft

Så et hundretalls utenlandske studenter kan studere på våre høyskoler et par år før de drar tilbake til hjemlandet sitt igjen. Jeg ser ikke hvordan dette rettferdiggjør masseinnvandring.

Et mål i seg selv er å bevare kompetente studenter til å arbeide for Norge, jeg gjesper av dårlig gjennomtenkning...

MS 13 er Kommet til Norge, hva gjør verdens største og mest globale gategjeng fra Sør-Amerika til en mindre trussel en en muslimsk ekstremist?

Det faktumet at det kun er 40 stykker her.

Og at de er wannabes som ikke gjør en flue fortred.

De sier selv at de bedriver vold og kriminalitet. I USA startet dette som en bitteliten minigjeng med er nå USA's største gjeng, hvorfor kan ikke dette skje i Norge?

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om at 10% blir tatt, og noen promille er kriminelle, da er det flere prosent som er kriminelle. Det er veldig mange.

Ingen har påstått at innvandrere blir tatt mer enn nordmenn. Hva snakker du om? Jeg kommenterte på at du antok at alle kriminelle handlinger førte til domfellelse, og utifra det bagatelliserte antall kriminelle.

Men det er jo rivende likegyldig for diskusjonen, siden forholdet etter all sannsynlighet er det samme for etniske nordmenn som for ikke-vestlige innvandrere. Altså at de slipper unna like ofte.

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager kom du da med de generaliseringene du kom med? Dersom du allerede visste dette ville det kunne fremstå som at du bevisst forsøker å feilinformere.
Det var (som du selv sier) en generalisering, ikke en detaljert oversikt over hvor de forskjellige folkeslagene og religiøse grupperingene befinner seg rundt omrking på kloden.

Så du ønsker faktisk å bevare den nordiske egnearten? Er det ikke da litt merkelig å støtte masseinnvandring av unordiske raser og i tillegg integreringen av disse menneskene sammen med innfødte nordmenn? Det er så ødeleggende for det nordiske folkeslaget som mulig.

Nei, det er ikke så veldig merkelig, siden det ikke er noen som helst forskning som støtter dine demagogiske dommedagsprofetier. Du tar en ekstrem minoritet, du blåser dem opp som representative, viser til demografiforskning som benytter metoder romerne ville forkastet og lager en sånn passelig troverdig versjon av virkeligheten der det bokstavelig talt foregår en borgerkrig i Norge, med den norske "rases" overlevelse på huggeblokka.

Nå mener jeg du overdriver.

At vår frihet stadig blir innskrenket, vårt samfunn blir mer og mer voldelig, og vår egenart er uttrydningstruet derimot, ser jeg ingenting overdrevent med.

Dersom man skal tro på dine teorier kan man meget vel tro at fremmedinnvandring vil ødelegge den nordiske egenarten. Men dine teorier er rett og slett ikke korrekte.
Vær så snill og forklar meg hvordan du tror den nordiske egenarten skal overleve når etniske nordmenn blir tvunget til å leve side om side med fremmedinnvandrere.

Kan du gi meg et eksempel på noen skikkelig store byer som ikke har slike problemer? Og som ikke har hatt det til alle tider?
In 1990 the police identified over 2.2 million Penal Code violations[citation needed]. Two types of violations—larceny (65.1 percent of total violations[citation needed]) and negligent homicide or injury as a result of accidents (26.2%)—accounted for over 90 percent of criminal offenses in Japan[citation needed]. In 1989 Japan experienced 1.3 robberies per 100,000 population, compared with 48.6 for West Germany, 65.8 for Great Britain, and 233.0 for the United States; and it experienced 1.1 murder per 100,000 population, compared with 3.9 for West Germany, 1.03 for England and Wales, and 8.7 for the United States that same year[citation needed]. Japanese authorities also solve a high percentage of robbery cases (75.9%, compared with 43.8% for West Germany, 26.5% for Britain, and 26.0% for the United States) and homicide cases (95.9% , compared with 94.4% for Germany, 78.0% for Britain, and 68.3% for the United States)[citation needed]. This is connected to the fact that prosecutions are less likely to be successfully challenged compared to the above mentioned countries, a fact that has caused human rights concerns and has led to a change in the law which will take effect in 2009[citation needed]. Wiki - Crime in Japan

De fleste andre land som har hva man kan betegne som 'storbyer', er for lengst tatt av multi-kulturalismen.

Nei, det du beskriver er ikke hva fremmedinnvanring i stor skala fører til i hvert forsøk, men det vi ser er at minoriteter alltid vil oppleve stigmatisering og svartmaling uansett hvor de drar, uavhengig om det er jøder som rømte fra russiske prodgimer på 1890-tallet og bosatte seg i Londons east end eller om det er pakistanere som vil arbeide.
Om det er de innfødte eller innvandrerne som har skylden for at storskalas fremmedinnvandring alltid mislykkes, er ikke fullt så viktig som at vi kan fastslå at storskalas fremmedinnvandring og multi-kulturalisme ikke er ønskelig for noen av partene.

Hvorfor i alle dager skal jeg høre på deg når du er villig til å ofre godt over 99 % av denne gruppen for å ta en ørliten minoritet? Hvordan rettferdiggjør du det du foreslår overfor de 99 % som er helt uskyldige? Kan du svare meg på det?
Har jeg snakket om å "ofre" noen? Og hva er det jeg har foreslått? Jeg forsøker kun å spre mitt budskap om fremmedinnvandring og multi-kulturalisme til mitt folk. Alt annet utenom dét, er meninger og synspunkter du og andre motdebattanter har tillagt meg.

Å påstå at (blant annet) gettofiseringen i Frankrike "faktisk ikke er noen krise" er alt annet enn beroligende.

Og denne gettofiseringens eneste årsak er islam? Det tror du ikke på selv en gang.

Det har jeg heller aldri påstått. Fr.innv. og multi-kult. er årsaken.

...Og en hel masse negre og muslimer som er lagt under et vestlig styresett.

Og som stort sett har svært lite de skal si.

Så det du sier er at grunnen til at fr.innv. og multi-kult. ender opp i fattigdom og sosial uro er at makteliten ikke lar de slippe til? Er ikke dette bare enda et argument for å holde de forskjellige folkegruppene adskillt slik at de kan styre over seg selv?

Barn er forbannet ondskapsfulle, og de vil alltid plukke på den stygge andungen, uavhengig av deres etniske bakgrunn.
Enda et argument for å holde barneskoler mest mulig homogene.

Hvordan ville du reagert dersom noen kunne vise til en skole med bare en fremmedkulturell elev, der denne ble mobbet? Ville dette gått like mye inn på deg?
Den mobbede fr.kult. eleven skulle aldri vært der til å begynne med. I en slik situasjon, ville jeg skyldt på foreldrene som satt sitt eget barn i et slikt miljø. Likevel har jeg selvfølgelig sympati for slike barn, selvom frustrasjonen og sorgen av å se mitt hjemland sakte bli forvandlet til noe mer og mer fremmed kan ta overhånd iblant. Endret av 793
Lenke til kommentar

At vår frihet stadig blir innskrenket, vårt samfunn blir mer og mer voldelig, og vår egenart er uttrydningstruet derimot, ser jeg ingenting overdrevent med.

Steven Pinker on the myth of violence

About this talk

Steven Pinker charts the decline of violence from Biblical times to the present, and argues that, though it may seem illogical and even obscene, given Iraq and Darfur, we are living in the most peaceful time in our species' existence.

Lenke til kommentar
Barn er forbannet ondskapsfulle, og de vil alltid plukke på den stygge andungen, uavhengig av deres etniske bakgrunn.
Enda et argument for å holde barneskoler mest mulig homogene.

Barn mobber hverandre for alt mulig slags tåplige ting. Skal man da hindre at overvektinge barn ikke går på skole, fordi det barnet vil ha høyere risiko for å bli mobbet og man vil "bevare barneskoler mest mulig homogene"? Den samme problemstillingen kan også stilles for barn med homofile foreldrene, eller tilhører enn annen rase eller religion.

Lenke til kommentar

Slenger meg på årsaker til mobbing..

*utdrag fra bloggen min*

Jeg selv som elev kan bekrefte at mobbing skjer på helt andre premisser. Å bruke briller fører til mobbing, skal vi derfor forby bruk av briller på skolene? At man er liten i vekst, ikke særlig kraftig bygd eller å være født sent på året, er noen av årsakene til hvordan jeg opplevde mobbing

Lenke til kommentar
normalt oppadgående religiøst troende!
Gratulerer med årets største selvmotsigelse! :roll:
Gratulerer, enda mer svada fra deg. Hva skiller en hardcore kristen med en hardcore muslim?

Bare for å nevne et eksempel av mange..

100% kristendom = Drap av homofiler, et vestlig ideal?

Hvor ser du meg forsvare kristne eller si at "troende" nødvendigvis er muslimer?

Men det er på ingen måte overraskende at de som ønsker å legge seg flate for Islam ser muslimer som "ekte troende", mens kristne bare er "liksomtroende".

Lenke til kommentar
Hvilke av disse musikkformene mener du har oppstått i Norge takket være fremmedkulturell innvandring?

Ja, høyskoler. Man trenger da ikke slippe inn ensomme afghanske asylsøkere på 4 år for å kunne slippe en 19 år gammel kineser inn noen år for å ta høyere studier og forske. Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...