Gå til innhold

Hva ville Norge vært uten fremmedinnvandring?


Anbefalte innlegg

Ok? Så når andre tidsperioder ikke passer inn i ditt verdenssyn, så finner du det best at vi ikke snakker om hva som har skjedd tidligere i historien? Vi skal bare bry oss om hva som skjer i nåtiden, fordi alt annet vil undergrave dine teorier? Hva så om afrika er mindre utviklet akkurat nå. Det betyr lite, og det beviser ingenting hva gjelder afrikanske menneskers potensiale for å fungere i et moderne samfunn.

 

 

Det finnes en teori om at det egyptiske folk døde ut som følge av at Nilen tørket ut, dermed døde egypterne, og tok med seg all sin kunnskap i graven, og svært få av de egyptiske genene ble videreført.

Og enten den teorien er sann eller ikke, så ble egypterne påvirket av romerne, samt. flyttet en god del av egypterne til roma, og de er idag italienere.

 

Migration history

 

As early as the 2nd century BC, there is strong evidence for an Egyptian presence in Italy, in various professions including bankers, surgeons, actors, musicians, fortune tellers, soldiers, slaves, and the like

 

Så ja, de var ikke afrikanere, enda det finnes folk som hevder det (Afrocentrism).

 

Så romerriket var faktisk multietnisk? OMG!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok? Så når andre tidsperioder ikke passer inn i ditt verdenssyn, så finner du det best at vi ikke snakker om hva som har skjedd tidligere i historien? Vi skal bare bry oss om hva som skjer i nåtiden, fordi alt annet vil undergrave dine teorier? Hva så om afrika er mindre utviklet akkurat nå. Det betyr lite, og det beviser ingenting hva gjelder afrikanske menneskers potensiale for å fungere i et moderne samfunn.

 

Ikke passer inn i mitt verdenssyn? Det jeg sier er at AFRIKANERE ikke har vært særlig sivilisert, sånn er det. Gamle Egypt var IKKE et samfunn dominert av nådagens afrikanere.

 

Så romerriket var faktisk multietnisk? OMG!!

 

Romerriket var hedensk, de hadde slaver og var ikke de mest humanistiske. Multietnisk i den forstand at det var egyptere, arabere og hvite folk der, det var afrikanere, men de var oftest slaver / gladiatorer o.l. Romerriket var IKKE multietnisk på samme måte som f.eks USA er idag, alle var ikke like mye verdt, noen var slaver, andre var slaveeiere. Afrikanerne som folk hadde svært lite, hvis ikke ingen makt i Roma.

 

Det er vi europeere som tvang vår samfunnsmodell på afrikanerne, hvis vi ikke hadde grepet inn hadde de nok vært ganske annerledes idag. Dette er ikke rasistisk ment, det er ingenting som tilsier at et moderne samfunn er "rett", og det er godt mulig at afrikanerne hadde hatt det bedre uten det.

Endret av thael
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok? Så når andre tidsperioder ikke passer inn i ditt verdenssyn, så finner du det best at vi ikke snakker om hva som har skjedd tidligere i historien? Vi skal bare bry oss om hva som skjer i nåtiden, fordi alt annet vil undergrave dine teorier? Hva så om afrika er mindre utviklet akkurat nå. Det betyr lite, og det beviser ingenting hva gjelder afrikanske menneskers potensiale for å fungere i et moderne samfunn.

Områder i Afrika og midtøsten var mer utviklet før de ble ødelagt av Islam. Nå ønsker flere at Europa også skal ødelegges av Islam.
Lenke til kommentar

Kanskje du en gang for alle bør dokumentere akkurat hva du mener når du sier "afrikanere", siden dette tydeligvis ikke er det samme som å være født på det afrikanske kontinent.

 

Samtidig hadde det vært interessant å høre hva du mener om samer i forhold til dine "afrikanere". Er det noe som skiller dem fra hverandre, eller er samer norges innfødte afrikanere? Tja. Hvorfor ikke ta med alle andre nomadiske og/eller stammesamfunn i samme slengen? Har noen av de papirer inne på patentkontoret, eller er de undermennesker hele gjengen?

Lenke til kommentar

Kanskje du en gang for alle bør dokumentere akkurat hva du mener når du sier "afrikanere", siden dette tydeligvis ikke er det samme som å være født på det afrikanske kontinent.

 

Samtidig hadde det vært interessant å høre hva du mener om samer i forhold til dine "afrikanere". Er det noe som skiller dem fra hverandre, eller er samer norges innfødte afrikanere? Tja. Hvorfor ikke ta med alle andre nomadiske og/eller stammesamfunn i samme slengen? Har noen av de papirer inne på patentkontoret, eller er de undermennesker hele gjengen?

 

 

copypastet fra wiki:

 

Folkegrupper: egyptiske Arabere, beduinske Arabere, Berbere.

 

Det finnes en teori om at det egyptiske folk døde ut som følge av at Nilen tørket ut, dermed døde egypterne, og tok med seg all sin kunnskap i graven, og svært få av de egyptiske genene ble videreført.

Og enten den teorien er sann eller ikke, så ble egypterne påvirket av romerne, samt. flyttet en god del av egypterne til roma, og de er idag italienere.

 

Migration history

 

As early as the 2nd century BC, there is strong evidence for an Egyptian presence in Italy, in various professions including bankers, surgeons, actors, musicians, fortune tellers, soldiers, slaves, and the like

 

Så ja, de var ikke afrikanere, enda det finnes folk som hevder det (Afrocentrism).

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Afrocentrism#Afrocentrism_and_Ancient_Egypt

 

Zahi Hawass has gone on record as saying that the Ancient Egyptians were not Black and Ancient Egypt was not an African Civilization.

 

Other scholars including linguists, physical anthropologists, archeologists, Egyptologists, geneticists and African historians have presented research consistent with some of the claims of Afrocentrists.

 

Restene av afrikanske mennesker funnet i Egypt er trolig slaver, uetisk osv, men sannsynligvis sant.

 

Altså, de afrikanerne som bor i Afrika idag er ikke etterkommerne til folket i gamle Egypt. Samene passer da fint inn, de er ikke kriminelle, de er ikke terrorister eller moralister. Jeg vet ikke noe særlig om samers patenter på oppfinnelser, men trolig har de noen, men de er regnet som nordmenn, ikke samer.

 

Men hvem sier at det er rett å leve i et globalisert samfunn? Vi forurenser jo unaturlig mye, vi er alt for mange mennesker. Hvis vi aldri hadde utviklet oss hadde vi ikke hatt dette problemet, og stammefolkene skal man la være i fred, de har rett til å gjøre det de har lyst til. Det er masse forferdelig tvangsindoktrinering i historien, men det kan man ikke gjøre noe med idag.

Lenke til kommentar

Så hvorfor er det sosial og økonomisk uro? Hvem kan forårsake noe sånnt? Hvis ikke multietnisk miksing er årsaken, hva er den da? Magi? :thumbup: Hvis man ikke kan skylde på hvit rasisme, som afrikanere har gjort i noen hundre år, hva kan man skylde på da? :hmm:

Hvorfor kan man ikke skylde på hvit rasisme? Jeg er litt irritert på de som kjører rasismekortet i alle tenkelige situasjoner og som unnskyldninger for alt, men det betyr ikke at det ikke finnes rasisme fra hvite europeere, og det vet du godt.

 

Sosiale og økonomiske forhold har som oftest historiske årsaker, de dårlige sosiale og økonomiske forholdene i Yorkshire kan den dag i dag spores tilbake til nedleggingen av kullgruver på 80-tallet, uavhengig av hva man syns om disse nedleggingene.

 

Det er litt for korttenkt å kun se på menneskers kulturelle bakgrunn for å forklare sosioøkonomiske forhold.

 

Før vi hvite kom å koloniserte levde afrikanerne primitivt i skogen. De hadde ikke funnet opp noe, de var ikke i nærheten av øst-asia og europas fremgang. Og når vi prøver å integrere de idag sliter vi som bare faen. Alt dette som faktisk har skjedd peker mot en ting, enten innser du at det er bare for logisk til å være usannt, ellers stikker du hodet i sanden som de fleste andre gjør :laugh:

 

(argument om at afrikanere var slaver inc)

Eller det er en bortforklaring og en form for påstått sannhet som skal underbygge enkeltes litt tvilsomme ideer om rase.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi sende ut muslimer? Fordi muslimer er onde.

Og hvor de skal sendes? Tilbake til ørkenen dit de kom fra.

 

Kristne startet 1 og 2 verdenskrig, Vietnam, samt korstog, 10 og 100 årskrigen, startet den russiske revolusjon, fraktet afrikanske slaver. Med din definisjon er alle kristne som har eksister, som eksisterer og som kommer til å aksistere onde :roll:

 

Nå ønsker flere at Europa også skal ødelegges av Islam.

 

Disse flere som du som du snakker så varmt om utgjør den desisterte minoritet av hele den europeiske befolkning...

 

Jeg står fortsatt på mitt at det er ekstremistene som utgjør en trussel for vestens idealer, ikke normalt oppadgående religiøst troende! Samt at jeg anser en svensk høyreekstrem utgjør en like stor trussel som muslimske ekstremminister...

Lenke til kommentar

Vanlig oppegående, ja - desverre er det ikke mange muslimer som er det.

Forresten, hva slags lovbrudd har svenske nasjonalister begått de seneste årene som gjør at du likestiller dem med muslimer? Muslimer voldtar ditt eget folk, tar jobbene dine, pengene dine - alt.

 

Jeg likestiller alle ekstremminister, hvis du leser svaret mitt et par ganger til så vil du kanskje se at det er det jeg mener.

 

normalt oppadgående religiøst troende!
Gratulerer med årets største selvmotsigelse! :roll:

 

 

Gratulerer, enda mer svada fra deg. Hva skiller en hardcore kristen med en hardcore muslim?

Bare for å nevne et eksempel av mange..

 

100% kristendom = Drap av homofiler, et vestlig ideal?

Lenke til kommentar

Vanlig oppegående, ja - desverre er det ikke mange muslimer som er det.

Forresten, hva slags lovbrudd har svenske nasjonalister begått de seneste årene som gjør at du likestiller dem med muslimer? Muslimer voldtar ditt eget folk, tar jobbene dine, pengene dine - alt.

 

Hva får deg til å si at ikke mange muslimer er vanlig oppegående? Du fremstår jo ikke akuratt som den som skal snakke høyest når det kommer til slikt. Regner med at du kjenner voldsomt mange muslimer eller har statistikker eller i det minste noe, å støtte deg på?

Lenke til kommentar

Vanlig oppegående, ja - desverre er det ikke mange muslimer som er det.

Forresten, hva slags lovbrudd har svenske nasjonalister begått de seneste årene som gjør at du likestiller dem med muslimer? Muslimer voldtar ditt eget folk, tar jobbene dine, pengene dine - alt.

 

Hva får deg til å si at ikke mange muslimer er vanlig oppegående? Du fremstår jo ikke akuratt som den som skal snakke høyest når det kommer til slikt. Regner med at du kjenner voldsomt mange muslimer eller har statistikker eller i det minste noe, å støtte deg på?

 

Jeg antar at han støtter seg opp på enkelttilfeller og en stigmatiserende media hvorav alle muslimer må være like ille som Al-Quida...

Lenke til kommentar

Vanlig oppegående, ja - desverre er det ikke mange muslimer som er det.

Forresten, hva slags lovbrudd har svenske nasjonalister begått de seneste årene som gjør at du likestiller dem med muslimer? Muslimer voldtar ditt eget folk, tar jobbene dine, pengene dine - alt.

 

Hva får deg til å si at ikke mange muslimer er vanlig oppegående? Du fremstår jo ikke akuratt som den som skal snakke høyest når det kommer til slikt. Regner med at du kjenner voldsomt mange muslimer eller har statistikker eller i det minste noe, å støtte deg på?

 

Jeg antar at han støtter seg opp på enkelttilfeller og en stigmatiserende media hvorav alle muslimer må være like ille som Al-Quida...

 

 

media er jo så sensurert og antirasistisk som det går an.

 

http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article4338454.ece

http://www.utrop.no/UtropTV/18043

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article351591.ece

http://www.vg.no/nyheter/bolig/artikkel.php?artid=134742

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=541194

http://vgd.no/kultur-og-fritid/vg-debatt/tema/1422192/tittel/mod-maa-vaere-flinkere-med-aa-utvise-rasister/threaded/true

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=28&ThreadID=1610

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Fikk-rasistiske-trusselbrev-635565.html

http://www.bt.no/na24/article514368.ece

+++++++++++++++++++++

veldig stigmatiserende ja. 1 av 10 artikler som omtaler innvandrere omtaler de negativt / realistisk.

 

det skal også ganske lite til for å bli kalt rasist i media.

Folk er livredd for å være kritisk mot innvandrere for at de skal bli kalt rasist/nazist osv.

 

Hvis en svart mann knivstikker en etnisk nordmann vil avisoverskriften være "Mann knivstukket på veien hjem"

 

Hvis det derimot hadde vært omvendt, altså at en hvit mann knivstakk en svart mann så hadde overskriften vært "Hvit rasistdjevel knivstakk Ahmed Muhammad på veien hjem" :wallbash:

Endret av thael
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanlig oppegående, ja - desverre er det ikke mange muslimer som er det.

Forresten, hva slags lovbrudd har svenske nasjonalister begått de seneste årene som gjør at du likestiller dem med muslimer? Muslimer voldtar ditt eget folk, tar jobbene dine, pengene dine - alt.

 

Hva får deg til å si at ikke mange muslimer er vanlig oppegående? Du fremstår jo ikke akuratt som den som skal snakke høyest når det kommer til slikt. Regner med at du kjenner voldsomt mange muslimer eller har statistikker eller i det minste noe, å støtte deg på?

 

Jeg antar at han støtter seg opp på enkelttilfeller og en stigmatiserende media hvorav alle muslimer må være like ille som Al-Quida...

Bor du egentlig i Norge? Jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar

Det media blusser opp er minoritetenes minoritet, en liten prosent andel av over 86.000 muslimer i Norge.

Pga hva enkelte gjør så anser dere at alle 80.000 muslimer er voldtektsmenn, stemmer deres virkelighet med min?

 

Det store forskjellen er at jeg ikke setter alle i båser og peker dem ut som syndere, det jeg ser er en liten prosent andel av hele befolkningen...

 

edit: skriveleif

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
Hvorfor ønsker du at alle mennesker skal presses innenfor en og samme gruppe?
Det ønsker jeg ikke.
Hva er da galt med at etniske nordmenn betegner hverandre som "vi/oss" og muslimer som "de/dem"?

 

Ikke så mye, med unntak for at jeg personlig syns alle sør for Røros er søringer, at muslimer også kommer fra Indonesia, at du finner muslimer også utenfor arabiske land (f.eks. i Afrika), og at negere som har bodd i Nord-Amerika siden 1750 ikke lenger er afrikanere, men amerikanere.
Tusen jævla takk, det visste jeg ikke...

 

Selv om man ikke ønsker å bevare sitt eget folkeslag (som jeg ser mange her ikke gjør)

Det er en ganske merkelig anklage. De støtter ikke ditt ganske radikale syn på raser, og derfor ønsker de ikke å bevare sitt eget folkeslag? For min egen del er det i alle fall ikke en korrekt analyse.
Så du ønsker faktisk å bevare den nordiske egnearten? Er det ikke da litt merkelig å støtte masseinnvandring av unordiske raser og i tillegg integreringen av disse menneskene sammen med innfødte nordmenn? Det er så ødeleggende for det nordiske folkeslaget som mulig.

 

 

må man jo fortsatt klare å se at sosial uro ulmer som ild i tørt grass overalt hvor forskjellige folkegrupper, og da noen enkelte folkegrupper spesielt, presses sammen.

Noen steder gjør det det, det er ofte vel så innbilt som reelt.

Virkelig? Da vil det vel ikke være noe problem for deg å gi meg ETT eksempel på en by som i stor grad er multi-kulturell (ca. 30-40% fremmedkulturelle) og likevel er like fredlig og rolig som en stort sett eruopeisk, homogen by.

 

 

Noen steder er det reelt, og vi må selvfølgelig arbeide for å forsøke å kvitte oss med slike problemer.
Hvorfor må vi gi oss selv slike problemer til å begynne med? Man ser hva fremmedinnvandring i stor skala fører til ved HVERT ENESTE FORSØK.

 

Men noen krise er det faktisk ikke.
Helt inntil det er din egen unge som kommer hjem, forkrøplet og voldtatt etter en natt ute på byen.

 

Å påstå at (blant annet) gettofiseringen i Frankrike "faktisk ikke er noen krise" er alt annet enn beroligende.

 

Sør-Afrika, Rio de Janeiro, New Orleans, Detroit, Marseille, lovløse og farlige gettoer utenfor Paris... Alle har én fellesnevner.

Ja, enorme sosiale og økonomiske problemer.

...Og en hel masse negre og muslimer som er lagt under et vestlig styresett.

 

Når skal dere forstå møsteret? Når Oslo kan oppføres på lista over?

Hvem vet. Vi har ikke så alt for dårlige sosiale forhold i Norge, lite tyder på at de vil forverres så veldig mye i nærmeste fremtid.
http://www.youtube.com/watch?v=bE8kmJlJWRs Endret av 793
  • Liker 1
Lenke til kommentar

uff, blir sint av å se den videoen du linket 793 :( stakkars gutt. Moren hans var nok en ignorant multikulturalist, nå må sønnen hennes ta smellen. Innvandrere har ingen fuckings rett til å ødelegge for nordmenn, de kommer her og får alt de trenger, og dette er takken? I tillegg hjelper det ikke at de kaller oss rasister hele tiden.

 

Alle dere multikulturalister: Ville dere sendt barna deres til en skole med 97% ikkevestlige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...