793 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Fortell oss hva du ville savnet i Norge om vi ikke hadde hatt våre fremmedinnvandrere og deres kultur her i landet. Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kollektivtransport tilbudet vi har. Hvertfall i Kr.s Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Muligheten til å kunne utvinne olje. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Støtter kebab over her. Tror også mange fastfood kjeder ville forsvunnet. Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Muligheten til å kunne utvinne olje.Jeg antar du sikter til europeiske amerikanere og engelskmenn? Disse inngås ikke under 'fremmedinnvandrere' i min bok. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 vaskehjelpen ville gått vekk. Det ville endt med at vi måtte ta alle dritt jobbene sjøl Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Mangfold, flerkulturelle barnehager, inntrykk fra andre kulturer... KEBABKIOSKER... Hijab-debatten Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Spøkelser om kvelden, men mest av alt - Kebab. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hehe, kanskje litt stygt å si det, men tror jeg hadde savnet kebaben utrolig mye. Altså, ingenting er så godt som å spise kebab etter en tur på byen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Billige grønnsaker, mye større utvalg av smaker, mat. Lenke til kommentar
Dalfararen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Norge for nordmenn. Finnes ikke noe jeg ville ha savnet, jeg vil heller føle at jeg lever i et trygt samfunn enn være regjert av disse tyrannene som fyller opp vårt land med kjeltringer. Endret 17. mai 2010 av Dalfararen 7 Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) vaskehjelpen ville gått vekk. Det ville endt med at vi måtte ta alle dritt jobbene sjøl Noe våre etnisk norske ungdommer kunne hatt godt av å ta seg av, både for lønna og for å skape en god "arbeidskultur" fra tidlig alder av. Norske ungdommer er i dag heldige hvis de i det hele tatt klarer å få seg en sommerjobb. Vi har også nok av voksne etniske nordmenn som er arbeidsledige. MangfoldHvilken del av dagens mangfold i Norge ville du savnet?flerkulturelle barnehagerHvorfor er dette ønskelig?inntrykk fra andre kulturerHvilke inntrykk fra fremmede kulturer mener du har hatt en positiv innvirknig på det norske samfunnet? Endret 17. mai 2010 av 793 Lenke til kommentar
gudbjorn Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Norge for nordmenn. Finnes ikke noe jeg ville ha savnet, jeg vil heller føle at jeg lever i et trygt samfunn enn være regjert av disse tyrannene som fyller opp vårt land med kjeltringer. Helt enig, vi klarer oss selv! 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 vaskehjelpen ville gått vekk. Det ville endt med at vi måtte ta alle dritt jobbene sjøl Noe våre etnisk norske ungdommer kunne hatt godt av å ta seg av, både for lønna og for å skape en god "arbeidskultur" fra tidlig alder av. Norske ungdommer er i dag heldige hvis de i det hele tatt klarer å få seg en sommerjobb. Vi har også nok av voksne etniske nordmenn som er arbeidsledige. MangfoldHvilken del av dagens mangfold i Norge ville du savnet?flerkulturelle barnehagerHvorfor er dette ønskelig?inntrykk fra andre kulturerHvilke inntrykk fra fremmede kulturer mener du har hatt en positiv innvirknig på det norske samfunnet? jeg er 15 år og jeg har hatt en jobb i 3 snart 4 år, eller jobb og jobb. Jeg har gått med aviser haha Lenke til kommentar
Dalfararen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Norge for nordmenn. Finnes ikke noe jeg ville ha savnet, jeg vil heller føle at jeg lever i et trygt samfunn enn være regjert av disse tyrannene som fyller opp vårt land med kjeltringer. Helt enig, vi klarer oss selv! Vi klarer oss bedre selv! 2 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Negre som enkelt mål for bygdedyret. Bygdedyret forlanger offer. Mindre enkle mål, og det går ut over flere lokale orginaler som ikke fortjener det. (Ikke at invandrere fortjener det mer, men de bryr seg ikke like mye.) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Muligheten til å kunne utvinne olje.Jeg antar du sikter til europeiske amerikanere og engelskmenn? Disse inngås ikke under 'fremmedinnvandrere' i min bok. Da er dog din bok subjektiv vridd og meget feil, alt av ikke-norske kulturer er fremmedartet. Selv så vil matretter, musikksjangere, varer og tjenester skape et tomrom som vil være vanskelig å fylleigjen. Og ikke minst enkeltpersoner som gjør sin innsats for fellesskapet Lenke til kommentar
Dalfararen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Muligheten til å kunne utvinne olje.Jeg antar du sikter til europeiske amerikanere og engelskmenn? Disse inngås ikke under 'fremmedinnvandrere' i min bok. Da er dog din bok subjektiv vridd og meget feil, alt av ikke-norske kulturer er fremmedartet. Selv så vil matretter, musikksjangere, varer og tjenester skape et tomrom som vil være vanskelig å fylleigjen. Og ikke minst enkeltpersoner som gjør sin innsats for fellesskapet Politisk korrekthet, yo! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ville ikke savnet noe som helst, politiet ville kunne satse på andre problemer enn det de bringer med seg, Norge ville bli sikrere og det norske folk kunne bruke mer penger på seg selv og vokse på det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå