zvein Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hvordan er dette hovedkortet? jeg tenker på å kjøpe meg dette, men kjøper meg bare en MP prossesor i første omgang. kjøper vel en ikke lenge etter. er dette et hovedkort å satse på? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Kjøp 2 stk XP prosessorer, de er like men billigere. Kortet er sikkert fedt - ellers hadde det vært dødfødt p.g.a. prisen Lenke til kommentar
pskard Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 21:08, zvein skrev:Hvordan er dette hovedkortet? jeg tenker på å kjøpe meg dette, men kjøper meg bare en MP prossesor i første omgang. kjøper vel en ikke lenge etter. er dette et hovedkort å satse på? Gå heller for et av de nyere MPX kortene eller for Tyan Tiger. Mye billigere og bare uten integrert SCSI/LAN/Skjermkort. Videre har Thunder en sær strømforsyning som koster ca 3000,- !!! Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Skal du ha en prossesor så kjøper du ikke Tyan Thunder samme om det er MP eller XP. Skal du ha dobbel XP over 1900+ så kjører hovedkortet bare en av prossesorene! Og da må du ha MP, det er fordi XP 1900+ og oppover har lagt inn sperre for dette. Har du bruk for SCSI`en? Det er veldig kjiipt å bruke onboard grafikkbrikke, for det er elendig stort sett i grafikkapplikasjoner! LAN kontrolleren kan jo være kjekk å ha men kortet er stort sett for dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå