SunnyCloud Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg tenker da i forhold til Ludo sitt tilbud her hvor en blir belastet 299,- for nytt nummer. Er dette vanlig praksis? Er jo klar over at folk flest allerede har et nummer, og at en vanligvis ønsker å flytte dette til sin nye operatør, men jeg ønsker et nytt nummer. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kjøp en kontantkort-startpakke, det er vel det billigste. Lebara-startpakke får du for 49,- på lebara.no. Bare å kjøpe den, og så legger du inn en portering hos Ludo. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ulempen med det er jo at du da må vente i 10-14 dager Lenke til kommentar
Huni Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Chess Kontant startpakke koster kr 0,- Talkmore tar heller ikke etableringsgebyr for å få nytt nummer på sine abonnement... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det er ikke normal praksis å ta betalt for nytt nummer, du skal ikke lete langt imellom gratis etablering. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Takk for alle svar. Jeg gikk for Lebara siden det var det "første og beste" forslaget. Betalte 49,- inkl. 25 ,- å ringe for. Jeg bruker sikkert opp de 25,- mens porteringen til Ludo foregår. Litt "stygt" av Ludo å ta 299,- for nytt nummer, men så lenge det finnes enkle omveier, blir ikke det et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå