Green_Monster Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 ettopp installert Vegas Pro 9 og får problemer med at systemet henger når jeg skal velge en fil, samme når jeg byter/velger en annen fil. Altså Explorer i Vegas pro får "not responding" i ca 10 - 15 sekunder før jeg for lov å velge filen Har ikke hatt dette problemet i noen andre program som bruker explorer, heller ikke tidligere versjoner av Vegas. Noen som vet om det er noen innstillinger som kan gjøres i prefrence eller annet sted for å få det til å gå litt mer smooth ? OS: W7 ultimate 64 Ram: 4GB @ 1066 CPU: Quad @ 2.4 GPU: ATI 5850 Legger vet et bilde som viser explorer der jeg har valgt en fil og det er her det går galt når jeg skal velge en annen fil (Virker som om jo større filen er jo lenger tid "fryser" Vegas) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Forsøkte det også både 64 og 32 Mistenker at vegas preloader filene eller buffrer dem.Håpet det var en option for å skru av den funksjonen? Skal sies at filene jeg har problemer med er ganske store video filer i avi format, her har jeg også forsøkt å forandre litt på formatet i forhold til fps de inneholder. Fra 60 helt ned til 25. Enten det eller så har jeg gjort noe veldig rart med W7 ett eller annet sted slik at dette skjer, men har ikke det samme i vanlig explorer eller andre program som laster explorer og bruker filstukturen min. Med andre ord så er det blitt litt vanskelig(eller tidkrevende og irriterende) å redigere filene fordi jeg venter på vegas i 10-15 sekunder hver gang jeg klikker på en fil Noe plugin som mangler? Endret 18. mai 2010 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå