Gå til innhold

Keyboard problemer @ CS

Anbefalte innlegg

Jeg har pleid å bruke et gammelt tastatur av merket "Olivetti" om noen husker det? :)

Til problemet: før jeg skiftet keyboard hadde jeg ingen problemer med spilling i counter strike, men nå som jeg har skiftet til MS Multimedia Keyboard så merker jeg at det på en måte hakker helt intenst. Det er slik at hvis du beveger deg med tastaturet + musen samtidig så vil musa ikke bevege seg, men du vil gå frambakoverstrafe med keyboardet. Derimot hvis du kun beveger musen uten å røre tastaturet så går alt prikkfritt. En annen ting jeg la til merke for kort stund siden er at det kun skjer online. Dette skjer ikke dersom jeg spiller i LAN eller mot boter. Men kun online.

Keyboardet fungerer perfekt i andre spill som Starcraft i tillegg til en del FPS spill. Counter-Strike spiller jeg ofte og det kommer ikke på tale å skifte tilbake til det gamle DOS tastisen.

Noen som vet råd? Eller harhar hatt samme problem? Det nye tastaturet er veldig godt ellers å bruke i andre spill og å skrive med. Derfor jeg vite hva jeg skal gjøre.

På forhånd takk! :)

- Sui

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK, jeg har fikset problemet. Jeg takker ingen siden ingen prøvde å engang hjelpe. Jeg poster heller ikke hva som var problemet eller hvordan jeg fikset det.  

ok. :roll:

(men hvordan vet du at ingen prøvde å hjelpe deg? Kan jo hende noen prøvde men ikke fant noe bra svar, og da ikke gadd å skrive inn, siden det likevel ikke hjalp)

Lenke til kommentar

haha, jeg visste reaksjonene ville komme når jeg postet det der. Jeg bare tullet og jeg ville bare gni det inn ;P

Problemet vet jeg ikke hva er, men jeg vet hvordan man fikser det. Fordi jeg har XP, så kan en velge prioritet på hvordan man skal kjøre et program. CS kjørte på normal prioritet, men når jeg satte CS på LOW så fungerte alt prikkfritt. Irriterende er det ja, men det er eneste måten å få det til å fungere.

offtopic:

hmm... Goldfish @ Undernet? Sant?

JEG VET HVOR DU BOR!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...