chris_stoffer Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg sitter med en HP Pavilion dv6560eo som er 2-3 år gammel. Den gir fra seg mye støy og varme. Når jeg spiller blandt annet Age of Empires 3 blir datamaskinen så varm at den slår seg av. Støynivået er da tilsvarende høy og dette er veldig irriterende, spesielt at datamaskinen slår seg av, men også slik at det ikke er mulig å sitte med den på fanget uten å svette på lårene. Ved vanlig internetsurfing kan den også til tider gå seg varm dersom jeg sitter med flere vinduer oppe, eller jeg kjører Spotify i bakgrunnen. Går dette på reklamasjon? Det er vel ikke meningen at limen under laptopen på klisterlappene skal smelte? Har lest litt at dv6000 serien har mye problemer og jeg har lest om lignende problemer som går på reklamasjon, men er noe usikker på om jeg skal sende den inn eller ikke så derfor spør jeg her Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 men også slik at det ikke er mulig å sitte med den på fanget uten å svette på lårene. En særdeles effektiv måte å redusere nedkjølingen av maskinen, noe som ikke bør gjøres.Du blokkerer rett og slett lufteholene. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg kan tenke meg at maskinen kan være full av støv også. Prøv med trykkluft på boks f.eks. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 men også slik at det ikke er mulig å sitte med den på fanget uten å svette på lårene. En særdeles effektiv måte å redusere nedkjølingen av maskinen, noe som ikke bør gjøres.Du blokkerer rett og slett lufteholene. Støvrens den. Jeg gjør det ofte med min mor sin. Du vil ikke tro de store kanin huleboerne jeg finner der. Kjøp luft på boks. ps se link... http://www.idg.no/computerworld/vg/article167836.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå