Gunfreak Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Her er en base jeg har laget som et lite diorama, basen er 7.5x7.5cm stor, og det er 70 soldater på den, etter jeg malte solatene limte jeg dem på basen, limte litt grus på den visse steder og lagde en "vann pytt" når det tørket malte jeg grusen i forskjellige farger, for å simulere jord, myr osv. Jeg limte så på gress og steiner og den var komplett, det er 3 formasjoner på basen, to formasjoner i kolone, og en i linje foran. pluss et par random soldter her og der, som har falt ut av forsmasjonene. En liten vann pytt Hver soldat er ca. 6mm høye Det er 3 vanlige Franske linje battaljoner på basen, Hver battaljon har 3 type soldater i seg, Fusiliers som er den valige type soldaten, Det ville være 6 slike kompanier. Samt et kompani med Voltigeurs de med gult på hatten, og et kompani med greandiers, de med rødt på hatten. Denne basen viser 3 battaljoner som ville være et regiment, men basen representere en brigade som er fra 4-9 battaljoner. Men naturlig nok har man ikke plass til det. Jeg trenger 71 sånne til, samt 41 til med kavaleri, samt utkjent antall artilleri baser. tilsammen godt over 6000 figurer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Dette er en Russisk base jeg har laget, denne har enda flere figurer på seg, med hele 87 av dem. Det er to dager med intesiv maling og en kvart dag med å dekorere basen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå