Notatblokk Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Leste en artikkel her for en ukes tid siden eller så: http://women.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/women/diet_and_fitness/article7122173.ece Den er på engelsk, men ganske lettlest. Veldig kort fortalt handler den om undertøysmodeller, hva som kreves for å være klar for en fotoshoot osv. Er det realistisk å tenkte at man skal ha en veldig lav fettprosent, blodårer her og der for "mannen i gata" som trener relativt målrettet på treningssenteret? Endret 18. mai 2010 av Juliess Lenke til kommentar
different Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er fullt mulig å ha lav fettprosent året rundt uten å drive på sånn som det blir beskrevet i den artikkelen. http://www.leangains.com/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er dine resultater oppnåelige? Mine resultater har jeg jo allerede oppnådd? Mener du mål, så svarer jeg ja. Jeg er en person som fullfører det jeg går inn for. Nå er derimot ikke målet mitt å gå rundt med superlav fettprosent og alt det der, da det ikke gir meg noe. Det gjør derimot følelsen av å være i form. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Hehe, sant nok. Endret emnetittelen Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nå er det jo ganske få folk som gjør alt får å se mest ripped ut. Liksom ingen du treffer på byn som har gått gjennom et helvette for å show-off en dag i byn. For de fleste menn holder det å ha fettprosent ca 7-10% og muskler for å bli sett som veltrent. Eller som different sier; Lett å ha fettprosent nede i %4-10 hele året ved å tenke livsstil. En livvstil som innebærer %4 fett i året tror jeg ikke passer meg, der jeg elsker mat alt for godt og kan ofte overspise meg med god samvittighet. Også er jo målet mitt å bli stor og stærk, der det ikke har så veldig stor fokus på fettprosent. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Er dine resultater oppnåelige? Mine resultater har jeg jo allerede oppnådd? Mener du mål, så svarer jeg ja. Jeg er en person som fullfører det jeg går inn for. Nå er derimot ikke målet mitt å gå rundt med superlav fettprosent og alt det der, da det ikke gir meg noe. Det gjør derimot følelsen av å være i form. Enig her. Men mye vil jo alltids ha mer, så man vil vel alltid finne noe som kan "fikses" på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå