sneipen92 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvordan er reglene for avbestilling av oppkjøring? Sykt dritt er at jeg har oppkjøring 0800 Tirsdag 18mai. Hvilket betyr at jeg enten måtte si ifra onsdag 12mai eller før. Men jeg er ihvertfall syk nå, og tviler på at jeg kommer til å klare å gjennomføre noen oppkjøring. Kjørelæreren min har tar selvfølgelig ikke jobb telefonenen i helgene, jævla tosk. Hvis jeg skaffer en sykemelding, kan jeg få avbestilt oppkjøringa og slippe og betale for den da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg vil tro at sykemelding skal hjelpe. Er hvertfall sånn på trafikkskolen jeg har valgt. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Tror jeg har fått kyssesyken ... Hvis jeg i tillegg må betale for oppkjøringa 2 ganger, da veit jeg ikke hva jeg gjør. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Det funka, men måtte betale 720kr i avgift til trafikksenteret Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kan vel ikkje sei at det fungerte naar du maatte betale likevel Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan vel ikkje sei at det fungerte naar du maatte betale likevel Hehe, han får vel i det minste ikke sperrefrist Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Men han slapp kanskje unna billeie? Det er jo det som er dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå