Choekaas Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Choekaas: Ser du på Lost-a-thon livestreaming mens du ser LOST selv, eller ser du bare Lost-a-thon? Jeg ser bare på Lost-A-Thon. Det er en egen opplevelse å IKKE ha det visuelle der. Det er som folk påpekte i chatten der. Det er som å være i The Pearl og se på karer i Dharma-uniformer som taster inn koden i The Swan. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 @cegho: Hva mener du med sammenkobles? Fysisk eller psykisk overføring til ALT? Lenke til kommentar
cegho Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Mener at det er ALT som fortsetter men at de husker alt som har skjedd i den andre tidslinja...men hvordan det faktisk kan fungere er jeg usikker på. Er jo litt rart å huske ting fra to forskjellige liv og føle og tenke ut ifra to forskjellige opplevelser samtidig. Men er vell noe slikt e tenkte. Men hvordan det ville blitt i forhold til Jack som nå har tatt over etter Jacob vet e ikke...vil han ha kreftene i ALT etter at han husker alt...men syns d e en spennende tanke... Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jo, er jo det. Tror nok at hvis OTL skal slutte å opphøre, så vil OTL survivors' minner og consciousnesses merge med ALT survivors' minner og consciousnesses. Det var det jeg mente med denne^ setningen. Og ja, tror nok Darlton har noen twists på lur. Håper på en skikkelig mindfuck. Endret 23. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Choekaas: Ser du på Lost-a-thon livestreaming mens du ser LOST selv, eller ser du bare Lost-a-thon? Jeg ser bare på Lost-A-Thon. Det er en egen opplevelse å IKKE ha det visuelle der. Det er som folk påpekte i chatten der. Det er som å være i The Pearl og se på karer i Dharma-uniformer som taster inn koden i The Swan. Aner ikke hvordan jeg skal tolke det der. For du er den engasjerte typen som faktisk kunne funnet på å gjort det, men jeg holder en knapp på at du var ironisk! Lenke til kommentar
cegho Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 @CRWTH: Ja så nå at den stningen var det samme som e mente... Men det beste er vell bare å bente å se hva som faktisk skjer, men litt artig å spekulere litt... Jeg må forresten vente helt til onsdag med å se finalen også...utrolig lenge å vente... Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Onsdag?! Hvorfor? :o Synes synd på deg nå. Du må holde deg unna internett i 2-3 dager. Og ja, gøy å spekulere og teorisere. Har selv postet en del teorier på DarkUFO. En tulleteori som faktisk fortsatt kan være sann også. Lenke til kommentar
cegho Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er på besøk fram til tirsdag og får dermed ikke sett det før etter jobb på onsdag, men skal nok klare meg...og skal nok holde meg unna internett i morgen og på tirsdag... Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Choekaas: Ser du på Lost-a-thon livestreaming mens du ser LOST selv, eller ser du bare Lost-a-thon? Jeg ser bare på Lost-A-Thon. Det er en egen opplevelse å IKKE ha det visuelle der. Det er som folk påpekte i chatten der. Det er som å være i The Pearl og se på karer i Dharma-uniformer som taster inn koden i The Swan. Aner ikke hvordan jeg skal tolke det der. For du er den engasjerte typen som faktisk kunne funnet på å gjort det, men jeg holder en knapp på at du var ironisk! Ehm, nei. Det var ikke ironisk. Jeg er seriøs. Det er interessant å se på folk se på Lost, uten å selv se Lost, men å høre det. I denne lille notisboken står det litt av hvert som har skjedd fra og med sesong 1 til nå. Favorittsitat: Two for the Road Christian Shephard spør Ana-Lucia om å dra til Sydney. Ana: "Why would I go to Sydney with you" Lost-A-Thon kar: "I would go to Sydney with Christian." Annen Lost-A-Thon kar: "Yeah, because you'd be drinking." Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jesus. Jeg tittet litt på dem jeg også. I tre minutter, men da ble jeg lei gitt... Og når sant skal sier så elsker jeg LOST. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Choekaas: Nerden over alle nerder ... Jeg har ikke ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå