Sonja84 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Her skal det bare diskuteres episode 16 av sesong 6, "What They Died For". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Written by:Edward Kitsis & Adam Horowitz & Elizabeth Sarnoff Directed by: Paul Edwards Folkens, dette er siste episode før finalen, wow, tiden har gått fort, kan nesten ikke tro at en av de beste tv-seriene som noensinne har blitt laget, er i ferd med å slutte. Endret 17. mai 2010 av Sonja84 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nå begynner vi virkelig å nærme oss avslutningen, det er helt uvirkelig at en serie som denne snart er ferdig. Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 I am going to destroy the island! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvor er Desmond på øya? Haha, nå lurer jeg virkelig på hva Desmond har på gang i Flash-sideways, en konsert? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Haha, nå lurer jeg virkelig på hva Desmond har på gang i Flash-sideways, en konsert? Drive Shaft/Charlie, kanskje? Eventuelt, mer sannsynlig, sønnen til Jack, som jo faktisk har en konsert samme (?) kveld. Endret 19. mai 2010 av Me sjøl Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kan ikke være annet enn samme konserten som Jack skal til. Spent på å se hvem moren til Jacks sønn er (hva het han igjen?), de har gjort en stor greie ut av å ikke fortelle det.. Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Kan ikke være annet enn samme konserten som Jack skal til. Spent på å se hvem moren til Jacks sønn er (hva het han igjen?), de har gjort en stor greie ut av å ikke fortelle det.. Har en følelse at moren til David er Juliet. Endret 19. mai 2010 av norhawk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ja, det var det jeg tenkte etter første episoden vi så David i også. Det blir spennende å se. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Nesten helt sikker på at moren er juliet. Men, hva er det Desmond driver på med?? Blir spennende dette. Bare 4 dager igjen til seriefinalen!! wohoooo Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes faktisk ikke FSW har vært så ille de siste episodene, er spennende nå som Desmond har begynt på "oppdraget" sitt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Fin fin episode. Slutten nærmer seg med stormskritt. Jeg er fortsatt ikke fan av den alternative tidlinjen, men forhåpenligvis endrer jeg mening etter finalen. Ben går darkside og viser at han gjør alt han kan for å overleve, men spørs om ikke han blir drept av MiB til slutt. Vi mistet nok en hovedkarakter, Richard fikk en hardt møte med Smokey, og jeg tviler sterkt på at han overlevde. Samme kan sies om Lapidus, han er garantert dø. Angående moren til David: Spoilere som mest sannsynelig ødelegger deler av finalen. Helt sikker på du vil vite dette? Ikke at dette er moren, men karakterer som garantert kommer til å dukke opp i finalen, du vil fortsatt vite det? Tenk deg godt om å dropp å åpne spoileren, du ødelegger bare for deg selv men hvis du abselutt vil vite det... Elizabeth Mitchell som spiller Juliet sa han kom til å være med mer denne sesongen enn bare starten. Hun har ikke kommet på skjermen enda og det er derfor garantert at hun kommer til å dukke opp i finalen. Med mindre hun løy til Tv seerne og til Jimmy Kimmel. En annen karakter kan det også være, omhandler da også en annen karakter som kommer til å være i finalen. Leses på eget ansvar og anbefales ikke til å leses. Shannon Endret 19. mai 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Når det gjelder konserten så skulle jo Miles på en konsert. Og sønnen til Jack skal ha en konsert. Og det kan være Driveshaft. Eller Daniel Faraday, Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Konserten er vel den samme tipper jeg, slik at alle er samlet sånn at Des sin plan får størst effekt. 1 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det med konserten virker veldig spennende! Veldig bra episode! Rabla helt for Ben tydligvis, blir moro og se om han overlever til slutt. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Blir jo for dumt om Richard døde på en sånn måte. Spesielt etter Ab Aeterno. Ellers en flott episode, gleder meg virkelig til avsluttingen nå! Endret 19. mai 2010 av trettentrettisju 1 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Knallepisode. Men hvordan rolle har moren til Daniel i dette? Virker nesten som om hun er en slags guardian over tid. Hun har jo møtt opp når Desmond hopper i tid, og hun prøvde å stoppe Desmond når han prøvde å snakke med Daniel om sammenhengen mellom tidslinjene. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hmm, Ben drepte Widmore. En utspekulert plan fra Dr. Linus sin side eller har skaperne glemt reglene? Kun finalen igjen og en jævla masse ubesvarte spørsmål. Jeg er spent på hva de får til. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Solid episode. Det virker som om finalen sendes kommende lørdag? Gleder meg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Finalen er søndag 23, Mandag 24 for oss. Kun finalen igjen og en jævla masse ubesvarte spørsmål. Jeg er spent på hva de får til. Hva er egentlig alle disse spørsmålene man ikke har fått svar på, mulig jeg har bare fenget av øyeblikket, men jeg føler vi nesten har fått vite alt nå. Endret 19. mai 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå