Gå til innhold

iPhone - Nyformatert PC - iTunes vil slette alt på telefonen min. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

den kopierer bare ting fra itunes ikke fra mobilen.

så du må ha det helt likt o itunes som på mobilen så kan du synce på nytt

Lenke til kommentar

Joda, men da må jeg finne igjen alt jeg har lagt inn i iTunes igjen i stede for å heller synce andre veien som hadde vært langt mere lettvint.

Kom kanskje ikke godt nok frem i første posten, men det er en enkel løsning på dette jeg leter etter.

Lenke til kommentar

Du kan merke av i itunes at den ikke skal synce mot PC'n. Det gjør du da FØR du plugger i iphonen.

Jeg har alltid av den auto-syncinga, og overfører de filene jeg vil istedet for å sync'e mot hele mp3-mappa på PC'n hver gang.

Lenke til kommentar

det er bare så man kan bruke den som en ekstern hdd ^

Virkelig? Hva betyr så denne beskrivelsen?

If your starting your iTunes library from scratch or want to move everything from an iPod or iPhone into iTunes, there's the Automatic Transfer button. With one swift click, this button will quickly transfer all songs and playlists from your iPod or iPhone into iTunes.
Lenke til kommentar

det er bare så man kan bruke den som en ekstern hdd ^

Virkelig? Hva betyr så denne beskrivelsen?

If your starting your iTunes library from scratch or want to move everything from an iPod or iPhone into iTunes, there's the Automatic Transfer button. With one swift click, this button will quickly transfer all songs and playlists from your iPod or iPhone into iTunes.

Dette ser ut til å være akkurat det jeg lette etter, men det er et problem. Når jeg går inn på sanger får alle et 4 bokstavers navn og ikke originalnavnet. Det er jo et problem, selv om det kan fikses med tag editor siden tags er intakte.

Noen bra løsninger på dette eller er dette så langt jeg kommer?

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å være akkurat det jeg lette etter, men det er et problem. Når jeg går inn på sanger får alle et 4 bokstavers navn og ikke originalnavnet. Det er jo et problem, selv om det kan fikses med tag editor siden tags er intakte.

Noen bra løsninger på dette eller er dette så langt jeg kommer?

Is your music library a mess?

Missing Album Art and other information?

Scattered across various locations?

Full of duplicates?

Get MediaMonkey and get organized.

http://www.mediamonkey.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...