ignoreme Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hei kjære forum venner Skulle ha laget meg ett lite automatisk fakturaprogram i excel. Det vil si at jeg har 2 ark, det ene arket inneholder faktura og det andre arket inneholder en vareliste. Det jeg ønsker er at når jeg skriver inn varenummer i fakturaen skal den automatisk hente inn varenavn og pris fra varelisten. Har lagt ved Excel filen min så dere kan se hva jeg tenkte på. Hvordan er dette mulig? Bruker sjeldent funksjoner i excel så hadde satt stor pris på litt hjelp her Endret 17. mai 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei Se Debra's side http://www.contextures.com/xlFunctions02.html I de nedlastbare eksemplene er det du er ute etter på ark Invoice. Hth. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Ah, takker og bukker Harald Staff *Forumet og dets medlemmer skuffer som vanlig ikke* Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Kjapp? Hva tenkte du på Harald Staff? Genial den filen man kan laste ned der, har skjønt hvordan funksjonene fungerer å har nå bygget opp min egen produktliste samt faktura Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) 9 minutter fra mitt svar til at du har lastet ned, forstått noe helt nytt, og kvittert. Det er kjapt, null ironi. Beste hilsen Harald Endret 18. mai 2010 av Harald Staff Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hehe jo takk, resultatet ble relativt bra syntes jeg selv. Skal brukes i en forening så da er det hyggelig med litt dugnad Lastet opp resultatet med litt testdata om du ønsker å se det ferdig verket. -Mreinha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå