Bruno Mars Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Naboen har en BMW E39 Touring. Og BMW- emblemet foran er helt ødelagt. Hvor kan man skaffe nytt? Så de hadde hos GS bildeler men jeg syntes det virket litt dyrt og dessuten var det carbon- design. Og hvordan bytter man? Varmepistol? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=bmw+badge&_sacat=See-All-Categories ? Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hørt hva det koster orginalt hos bmw ? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Skulle da mene at GS bildeler har alle mulige emblemer selv orginale. De koster litt men tror det er en smule billigere enn fra BMW selv. ** Du har helt rett. Jeg tok en titt å fant bare carbon emblem; snedig :S Mente å huske å ha sett de orginale der. Du får dra til BMW på økern de har vel det. Endret 19. mai 2010 av Exeter Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Stjerneservice kan helt sikkert skaffe dersom de ikke har på lager Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Stjerneservice? De selger jo Merce- deler. Men om jeg skal skaffe en for han så blir det nok ebay da. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Stjerneservice? De selger jo Merce- deler. Tror han selger vel så mye BMW-deler, faktisk.. etter "press" fra div kunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå