Heine M Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Vi har nok alle opplevd flere ganger gjennom våre leveår, at vi har stått opp på feil side. Har noen en dårlig dag, sier en ofte; "Stått opp på feil side av senga i dag? Men hvilken side av senga er den gale siden? Og hvilken side er den riktige siden? Er det den lyse? Den mørke? Den med dør? Den med vindu? Er det høyre side? Eller er det venstre? Takker for opplysende svar, så kansje dagene mine fremover blir litt lysere Endret 17. mai 2010 av Heine M Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvis jeg står opp på feil side av sengen kræsjer jeg i veggen Men det er sikkert venstre, folk hater jo venstre...-.-.. 1 Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Enten den siden som vender mot veggen, eller undersiden. Blir du nødt til å stå opp på undersdien av sengen VET du at det blir en kjip dag... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg sover (og våkner) utelukkende med trynet 5 cm ifra veggen. 1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Noen som egentlig har luksusen av å kunne stå opp på begge sidene av sengen sin? Det er vel strengt talt kun de, som kan dette, som har mulighet til å stå opp på den gale siden av sengen... Endret 17. mai 2010 av J-Core Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har heller ikke luksusen av å kunne stå opp på den gale siden av senga, men er det virkelig luksus å ha muligheten til det? x) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvis jeg står opp på feil side av sengen kræsjer jeg i veggen Men det er sikkert venstre, folk hater jo venstre...-.-.. Faen! DERFOR har jeg hatt så mange dårlige dager siden jeg byttet rom! Nå står sengen på andre siden, før stod jeg opp på kun høyresiden, nå kun venstre! Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hvis jeg står opp på feil side av sengen kræsjer jeg i veggen Men det er sikkert venstre, folk hater jo venstre...-.-.. Faen! DERFOR har jeg hatt så mange dårlige dager siden jeg byttet rom! Nå står sengen på andre siden, før stod jeg opp på kun høyresiden, nå kun venstre! Så da kan du bekrefte at den gale siden av senga er venstre? ;P Hmm, jeg står alltid opp på venstre :S Kansje på tide å gå til handling!!! (Er det ikke mulig å bare sove andre veien i senga? xD) Endret 17. mai 2010 av Heine M Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nei, nei, nei!! Feil side av sengen er fotenden, der du helst ikke bør stå opp. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Venstre side er gal side. Jeg har stått opp på høyre side av sengen hele livet mitt (tror jeg) og jeg har bare gode dager Endret 17. mai 2010 av gromit190 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Faen, så etter sommern kommer jeg til å få gode dager, for da skal jeg ommøblere! Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ja, såklart.... Det skumleste er å våkne med hodet feil vei, for må du da stå opp på "riktig" side blir det feil i forhold til din egen venstre/høyre.... Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Første tråden jeg postet i på forumet... men kun aktiv den dagen... litt mer aktivitet plz? Lenke til kommentar
OxoCube Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Jeg står opp på høyre/venstre annenhver uke. Men hver uke går ganske bra, så det er verken høyre eller venstre som er den gale sida. Endret 25. desember 2010 av TheSik Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Sovner som regel på venstre siden av sengen med hodet inn mot veggen og våkner igjen på høyresiden, som oftest med føttene utenfor sengen og dynen på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå