infoerbra Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har en Waterpik (apparat som kjøpt i Norge, men nå delvis defekt). Den finnes også som USA variant, men da kun i 110 volt synes det som. I Usa koster den kun $45 mot kr 800,- som norsk versjon. Dette apparat brukes til tannhygiene og det er mye vann i bildet. Derfor kan ikke jordingen bli borte. Den norske versjonen av apparatet er merket med Dobbelfirkant (firkant inne i firkant). Jeg vurderer å kjøpe dette apparatet fra Usa da en venn kommer over nå snart og kan ta med for meg. Kan det finnes utveier / bokser som funker for å konvertere strømmen av det rimelige slag som ikke er en stor brummende klumpedeis? som også tar vare på jording? Her er apparatet: Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 45$ + toll og frakt, tvilar på at du vil spare noko. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er ikke toll på elektronikk i norge, men er 25% moms på varesummen og frakten. Lenke til kommentar
infoerbra Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Men jeg lurte mest på dette med strømforsyning? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Aha, så du vil gjere det unødvendig komplisert utan å spare peng? Der kan eg desverre ikkje hjelpe deg. Lenke til kommentar
infoerbra Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Får en kompis til å ta det med for meg fra Usa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå