anaconda Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei Jeg har en mappe i c: som heter Windows.old. Denne er på 30 GB Har lite plass igjen på disken, og lurer på om jeg kan slette den? Det er sikkert en gammel installasjon av windows vista, bruker Windows 7 nå, som fungerer mye bedre. Er vel bare å slette? Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ja, du kan slette den. Den mappen inneholder kun filer som du hadde før du formaterte. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 ja du kan sletter den, men jeg anbefaler at du ta en kopi av den. den inneholder faktisk alle f.e. gamle bilder, e-mail osv. jeg har kopiert den til en eksterne harddisk og går mange ganger innom den for å finne en dokument, favoritt eller en kontakt ( e-mail ) eller lignede. lykke til Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Slett den hvis du vil, engelt og greit Bare ta de bildene, musikken ect.. Og dra dem over til riktige mapper i det nye oset. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Slett den hvis du vil, engelt og greit Bare ta de bildene, musikken ect.. Og dra dem over til riktige mapper i det nye oset. jeg har sett på dato'en til tråden og svarene, er du full eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå