Gå til innhold

Problemer med Samsung I5700 Spica og Kies etter 2,1 Android nedlastning

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått lastet ned Android 2,1 oppgraderingen og den fungerer strålende men som kjent så fungerer ikke programmet PC Studio med Android 2,1 . Mitt problem er at programmet Samsung Kies som da skal fungerer ikke finner min telefon. Den finner minnekortet men det står 0 i minne og det stemmer jo heller ikke. Er det noen som har råd erfaring om samme problem evt hvordan man løser dette? Hadde vært greit å kunne overføre bilder og musikk... Evt et annet program jeg kan bruke?

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger vel ikke et spesielt program. Du kobler mobilen til pcen så går du på varslinger på mobilen og velger "Monter". Etter skal du finne minnekortet som en ekstern lagringsenhet på din datamaskin/finder. Nå kan du klippe og lime eller kopiere til minnekortet.

Lenke til kommentar

Du trenger vel ikke et spesielt program. Du kobler mobilen til pcen så går du på varslinger på mobilen og velger "Monter". Etter skal du finne minnekortet som en ekstern lagringsenhet på din datamaskin/finder. Nå kan du klippe og lime eller kopiere til minnekortet.

Takk det fungerer veldig bra :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo! Ser ut som du har peiling på GT-I5700 :) Jeg lurer på hvordan du overfører apps til eksterne minne? Når jeg starter KIES og den finner kort og tlf, men får beskjed om at "I5700 støtter ikke at du blar gjennom filene i intern minnet"???? Hva gjør jeg galt? Fikk beskjed om at minne var fullt og har lyst på flere apps ;)

Endret av cobreivi
Lenke til kommentar

Hei ^^

Du kan desverre IKKE ha apps på eksternt minnekort, er jeg redd. Men det er mulig å installere på ekstern minnekort i Android 2.2 Froyo. Men jeg har liten tro på at 2.2 kommer til Spica.

Så er redd du er stuck med 200mb minne til apps :( Prioriter :)

Lenke til kommentar

Hei ^^

Du kan desverre IKKE ha apps på eksternt minnekort, er jeg redd. Men det er mulig å installere på ekstern minnekort i Android 2.2 Froyo. Men jeg har liten tro på at 2.2 kommer til Spica.

Så er redd du er stuck med 200mb minne til apps :( Prioriter :)

Det står i brukerhåndboken at filer fra nedlastede programmer lagrer i moviNAND minnet. Hvis man vil kan man lagre filene på SD-minnekort ved å kople tlf til pc. Hmm??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...