cowboy bob Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei Våknet nettopp av kanonskudd, noe som ikke akkurat skjer så veldig ofte. Har ikke fått sett utover kysten enda etter fiendtlige skip, men er det krig nå?? 4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hei Våknet nettopp av kanonskudd, noe som ikke akkurat skjer så veldig ofte. Har ikke fått sett utover kysten enda etter fiendtlige skip, men er det krig nå?? Ja Endret 17. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har du ikke hørt det, russerne kommer Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nå kommer tyskerne og tar oss Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Zoro, du er partypooper. Ser russerne komme over nå. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kongen har bursdag i dag, derfor smeller de i kanoenene for å markere det. Han fyller 28 år Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Kongen har bursdag i dag, derfor smeller de i kanoenene for å markere det. Han fyller 28 år Aah, stemmer det, husker de skjøt med kanonene en annen gang han hadde bursdag også. Takk Dere andre: Herregud, dere skremte meg nesten ihjel nå. Trenger ikke å lure folk ved hver anledning heller... Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 hehe. Jeg tror jeg er litt treg i dag. Forsto ikke hvorfor de skulle skyte med kanoner i dag. Det er jo bare på 17. mai de gjør det. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kongen har bursdag i dag, derfor smeller de i kanoenene for å markere det. Han fyller 28 år Aah, stemmer det, husker de skjøt med kanonene en annen gang han hadde bursdag også. Takk Dere andre: Herregud, dere skremte meg nesten ihjel nå. Trenger ikke å lure folk ved hver anledning heller... haha du er nesten like morsom som FSX haha men nå kommer tyskerne og kriger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå