Gå til innhold

Søker noen som vil RAF

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i lengre periode spillt wow på 80 og vil ha en ny char tumlende oppover mot 80 ^^

Ser da etter noen som jeg kan raf'e

Jeg spiller hovedsakelig på GB,

Har flere chars og også muligheten får en char som kan booste oss i starten får og få oss kjappere opp mot 80,

Det jeg kan tilby er

lvling kompis

Hjelp til mount/epic ground mount / flying normal mount

Hjelp til gold til proffesion

Enchanting hjelp

JC hjelp

Noen og spille med på low lvl og high lvl som har høy experience.

Og mere :) vis det er noen som har lyst og starte opp en ny og synes det kunne vært interresangt så la meg vite

Beklager får leifene i posten ^^^

Mvh Daxon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tinger er at hvis man skal RAFe må man (hvis ikke noen går med på å betale alt..) spleise på utgiftene.

Personen som RAFer får dobbel Flying Mount, faktisk også ganske tøff, og 30 dager spilletid, samt 1-50 nye karakterer i 60, 300% forterer enn vanlig.

Personen som BLIR RAFet derimot, må kjøpe ny Vanilla Account, Gaming Card som bare dette blir ca. 300kr. Og også 152 NOK (pr. idag) per Charakter han velger å flytte til sin egen account. Også kommer utgiftene på Faction Change hvis dere ikke var så heldig å spille på samme Server eller faksjon.

Dere kan godt regne med å betale over 350NOK + 152NOK PR Charakter og også nye 152kr hvis dere ikke spiller på samme faksjon.

Bare til opplysning ;)

PS: Tall, utenom Account Change er ikke korrekte og kan dobbeltskjekkes.

Lenke til kommentar

Det som derimot er tingen her er at det han gjerne søker her er at personen som søker raf gjerne vil ha tak i en spiller som har sluttet å skal begynne igjen.

Personen som da begynner igjen vil da automatisk få rask leveling, gratis mount/epic mount/flying normal mount.

Med andre ord.

Ja. han søker noen som vil betale en helt ny konto.

MEN.

Han gir også goder for dette. Så med andre ord, folk kan begnne å spille igjen og samtidig 'spare' gull her. go for it folkens, fair guy:)

Lenke til kommentar

Dump Dump =)

Vis det er noe folk lurer på så ikke nøll med og spør her eller Pm :)

Hilsen Daxon

Har du bestemt deg?

Jeg hadde ikke spurt etter noen jeg kan raf'e vis jeg vill blitt rafet ;) så tror du vet svaret

Lenke til kommentar

Du spurte jo ikke etter noen DU kunne RAF-e, så les din egen post en gang til. -_-

Du lette etter noen som ville RAF, akkurat som overskriften sier, altså rekruttere en venn.

Les dine egne poster, gutt xD

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Du spurte jo ikke etter noen DU kunne RAF-e, så les din egen post en gang til. -_-

Du lette etter noen som ville RAF, akkurat som overskriften sier, altså rekruttere en venn.

Les dine egne poster, gutt xD

Tuller du ? Leste du alt som sto i posten Exsecror ?

Quoute ifra meg selv første post andre linje:

Ser da etter noen som jeg kan raf'e

Altså noen JEG kan raf'e ;) så jo jeg det

Men noen der ute som er interresert til og bli raffet? ^^

Lenke til kommentar

Ah crap, jeg ser feilen ja. Jeg dreit på draget der. Trodde jeg hadde lest godt hele posten, men det hadde jeg visst ikke. :)

Uansett, om du er med på å dekke kostnader osv, er jeg muligens fortsatt interessert. En 80 Priest hadde vært nice.

Btw, en ting jeg har lurt på - En av oss ville da fått muligheten til å gi levler til den andre. Hvem får den muligheten, og kan man gi levler selv etter lvl 60?

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Jeg kan nok ikke dele kostnadene, men det jeg tilbyr er jo ganske så greit det også ;) penger til epic mount / normal flying / hjelp til alt ifra proff til gems og enchant og mere ^^

vis jeg husker correkt kan begge gi lvl til hverandre, man pleier og lvle til 60 uten og gjøre dette lage 2x nye lvl 1 og så booster de til 60,

Jeg kan nok ikke dele kostnadene, men det jeg tilbyr er jo ganske så greit det også ;) penger til epic mount / normal flying / hjelp til alt ifra proff til gems og enchant og mere ^^

vis jeg husker correkt kan begge gi lvl til hverandre, man pleier og lvle til 60 uten og gjøre dette lage 2x nye lvl 1 og så booster de til 60,

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg er spesielt interessert om du ikke kan være med å dekke kostnadene nei. Da er det jo bare du som tjener på det.

Det blir som å spørre "Vil du hjelpe meg å levle en character mye raskere? Du må betale 3-400 kroner da, men jeg skal hjelpe deg med noen få gull ingame til mount." >.<

Jeg har ikke på død og liv bruk for enda en level 80, og kostnader til mounts, professions osv har jeg aldri hatt problemer med å dekke, så de kostnadene ingame er ikke noe reelt problem i det hele tatt slik jeg ser det. De fleste professions levler man jo relativt billig/gratis mens man levler også.

Sorry to say, men tilbudet ditt er ikke godt nok.

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg er spesielt interessert om du ikke kan være med å dekke kostnadene nei. Da er det jo bare du som tjener på det.

Det blir som å spørre "Vil du hjelpe meg å levle en character mye raskere? Du må betale 3-400 kroner da, men jeg skal hjelpe deg med noen få gull ingame til mount." >.<

Jeg har ikke på død og liv bruk for enda en level 80, og kostnader til mounts, professions osv har jeg aldri hatt problemer med å dekke, så de kostnadene ingame er ikke noe reelt problem i det hele tatt slik jeg ser det. De fleste professions levler man jo relativt billig/gratis mens man levler også.

Sorry to say, men tilbudet ditt er ikke godt nok.

Jeg fatter ikke hvorfor du bruker tid på dette? Du har allerede sagt klart ifra du ikke vil betale alt, det er vel ikke noe nødvendig og komme in her da?

Og det at du ikke synes tilbudet ikke er bra nok er vel fordi den ikke passer deg, jeg personlig har ALDRI hørt om noen som har delt kostnadene på raf,

Mitt tilbud er til folk som føler får en ny 60/80, som kanskje ikke har en wow acc og lignende.

Kan ikke si den er så gal egentlig,

Mounts / proff / enchant og gem hjelp, pluss en lvling kompis aka "boost"

Eller gå i butikken kjøpe wow+tbc+wotlk og lvle slow uten hjelp

Men vis det er noen dere ute som er interreseret send meg PM eller skriv her :)

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor du bruker tid på dette? Du har allerede sagt klart ifra du ikke vil betale alt, det er vel ikke noe nødvendig og komme in her da?

Og det at du ikke synes tilbudet ikke er bra nok er vel fordi den ikke passer deg, jeg personlig har ALDRI hørt om noen som har delt kostnadene på raf,

Mitt tilbud er til folk som føler får en ny 60/80, som kanskje ikke har en wow acc og lignende.

Kan ikke si den er så gal egentlig,

Mounts / proff / enchant og gem hjelp, pluss en lvling kompis aka "boost"

Eller gå i butikken kjøpe wow+tbc+wotlk og lvle slow uten hjelp

Men vis det er noen dere ute som er interreseret send meg PM eller skriv her :)

Jeg hadde tidligere skrevet i tråden din, du stilte et spørsmål, jeg var høflig og svarte hva min beslutning ble. Ikke overtolk så mye du..alt er ikke ment som slakting og kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...