Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Det er et par videoer der ute med HTC desire med google earth, men google earth er ikke å finne på android marked via desire. Slik jeg har forstått det så er det ikke htc sin feil, men Google som ikke har holdt seg oppdatert . Jeg har derimot hørt at det skal gå ann å laste den ned manuelt? Er det noen her som vet hvor og hvordan? Lenke til kommentar
junkish Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) fant akkurat denne linken bare bruk barcode scanner for å få filen på mobilen google earth Endret 17. mai 2010 av junkish Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 GEarth er tilgjengelig fra Android Market på Nexus One så vil tro dette er HTC-relatert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) fant akkurat denne linken bare bruk barcode scanner for å få filen på mobilen google earth tusen takk:) Fungerte strålende:D GEarth er tilgjengelig fra Android Market på Nexus One så vil tro dette er HTC-relatert.. Google earth dukker bare opp på android markede for droid og nexus one. Det er google som ikke har lagt inn "godkjenning" for nyere telefoner (slik jeg har forstått det Endret 17. mai 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Har hørt noe om at Google Earth har mye plass. Stemmer det? Litt dumt i og med at vi enda ikke kan legge apps'a på minnekortet. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Har hørt noe om at Google Earth har mye plass. Stemmer det? Litt dumt i og med at vi enda ikke kan legge apps'a på minnekortet. Sjekket nettopp inne på "administrer applikasjoner" på desire, og der står det at det tar 22,10MB (22,42MB totalt), så du har et poeng der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå