Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil hun egentlig?

Gjest vinglepetter

Anbefalte innlegg

Gjest vinglepetter

Startet for 6 år siden, altså i 7'ende klasse. Ei jente som jeg likte veldig godt, men turte ikke å vise det på en skikkelig måte. Hun ga ofte "signaler" for at hun ville noe mer enn bare vennskap, og når jeg endelig hadde samlet meg opp mot til å prøve meg (det var f.eks. å holde hender når vi var alene) så prøvde hun å gjøre meg sjalu så fort det var flere folk i nærheten! Etter hvert ble jeg så lei at jeg bare ga opp uten å snakke om det.

Vi gled fra hverandre når vi begynnte på ungdommskolen. Hun fikk seg type, og det varte i omtrent 4 år, altså fram til 1. mai 2010 eller noe sånt.

Så de siste dagene har hun plutselig prøvd å ta kontakt igjen, ringt å spurt om jeg drakk, var på byen eller sjåfør osv, men uten at vi har møttes. Men igår (natt til 17. mai) så var jeg tilfeldigvis på vei dit hun var når hun ringte meg. Vi møttes og hun var drit glad for å se meg og fortalte meg at det var slutt med typen etter 4 år. Hun begynnte å klenge litt på meg. Jeg var ganske så full, så jeg ble med på det. Vi mimret litt om fortiden og bokstavelig talt koste oss sammen, og hun sa at jeg måtte passe på henne og sove sammen etter nachspielet og blablabla.....

Under nach'et så begynnte hun å rote med en annen, og latet omtrent som om jeg ikke var der. Da følte jeg meg såååååååååå dum. Akkurat det samme i reprise.

Hva vil hun egentlig? Er jeg stokk dum som lar meg lure? Uansett, jeg skal ALDRIG la meg friste av den HORA dær igjen!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest vinglepetter

Beklager, "hore" var et sterkt ord å bruke. Ble litt revet med når jeg skrev dette. Kjærring passer bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...