Gavekort Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei! Er det noen aktive OpenTTD-spillere der ute som er villige til å bli med i et Hamachi-nettverk? Kan ikke akkurat kalle meg selv aktiv, men ville likt å spille mot noen fra forumet om jeg først spiller det. http://www.openttd.org/en/ Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hallo. Jeg vet ikke hva ett Hamachi-nettverk er, men jeg spiller litt OpenTTD i ny og ne... Holder fortiden til på Luukland servere. -Der er det litt forskjellige måter å spille på, bl.a finnes en "compain" Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hmm.. Jeg spiller av og til, men kun singleplayer.. Kanskje jeg bør teste ut multi? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Du bør prøve multiplayer ja, men du må nesten sette av litt tid, slik at du blir ferdig, for du kan ikke pause multiplayer :-) Ofte er det lagt inn regler på mulitplayer, slik at det f.eks varer ett par timer osv... Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Lastet faktisk nettopp ned OpenTT Deluxe Kunne absolutt tenkte meg noe MP ja. Kunne jo brukt skype med mic . Skype name : bjartebi Steam ID bjarte25 OrginID : xp3ri3nz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå