Helnes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Heisann! Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 Trådløs kontroller i Januar en gang, og X-knappen har begynt å sitte fast i blandt og batteripakken er løs slik at batteriene faller ut hvis jeg tar ut pakken. Den er brukket litt på den ene siden eller noe sånt. Hva burde jeg gjøre? Regner med at Microsoft ikke reparerer/erstatter kontrollerne. Erfaringer? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kanskje dette kan hjelpe deg: http://digistore.no/xbox/xbox-360/spareparts/19860/xbox-360-forstehjelpskit-for-xbox-360-kontrolleren Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Gaffateip Ja, fiks en knapp som sitter fast med å teipe den mer fast! Fight fire with fire! Lenke til kommentar
raysv Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Heisann! Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 Trådløs kontroller i Januar en gang, og X-knappen har begynt å sitte fast i blandt og batteripakken er løs slik at batteriene faller ut hvis jeg tar ut pakken. Den er brukket litt på den ene siden eller noe sånt. Hva burde jeg gjøre? Regner med at Microsoft ikke reparerer/erstatter kontrollerne. Erfaringer? Brukket litt på den ene siden? Da høres det jo ut som kontrolleren har gått i gulvet engang eller to, så er vel tvilsomt om microsoft erstatter dette. 1 Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, jeg tror det at den er brukket er fordi jeg mista den i gulvet en gang, men det med X-knappen. Kan eventuelt ta batteripakken fra den andre kontrolleren min i den nyeste kontrolleren, for da er det jo bare X-knappen som sitter fast iblant. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, jeg tror det at den er brukket er fordi jeg mista den i gulvet en gang, men det med X-knappen. Kan eventuelt ta batteripakken fra den andre kontrolleren min i den nyeste kontrolleren, for da er det jo bare X-knappen som sitter fast iblant. brus eller øl kan gjøre knappene litt trege ja. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Men jeg har ikke fått brus eller øl på den Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det har du helt sikkert. Du drikker jo øl som et svin nå om dagene. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 For batteriet dra litt i de fjerene slik at de blir strammere, hjalp for meg For x knappen ta kontrollen løs fra hverandre, så ser du om den sitter fast eller om det er noe der nede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå