Gå til innhold

Ødelagt Xbox 360 kontroller. Hva burde jeg gjøre?

Helnes

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 Trådløs kontroller i Januar en gang, og X-knappen har begynt å sitte fast i blandt og batteripakken er løs slik at batteriene faller ut hvis jeg tar ut pakken. Den er brukket litt på den ene siden eller noe sånt.

Hva burde jeg gjøre? Regner med at Microsoft ikke reparerer/erstatter kontrollerne.

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg kjøpte meg en ny Xbox 360 Trådløs kontroller i Januar en gang, og X-knappen har begynt å sitte fast i blandt og batteripakken er løs slik at batteriene faller ut hvis jeg tar ut pakken. Den er brukket litt på den ene siden eller noe sånt.

Hva burde jeg gjøre? Regner med at Microsoft ikke reparerer/erstatter kontrollerne.

Erfaringer?

Brukket litt på den ene siden? Da høres det jo ut som kontrolleren har gått i gulvet engang eller to, så er vel tvilsomt om microsoft erstatter dette. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror det at den er brukket er fordi jeg mista den i gulvet en gang, men det med X-knappen. Kan eventuelt ta batteripakken fra den andre kontrolleren min i den nyeste kontrolleren, for da er det jo bare X-knappen som sitter fast iblant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...