Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når en venns kjæreste er utro - Hva gjør JEG?

Gjest fasfas

Anbefalte innlegg

Gjest fasfas

Heisann! Jeg har en venn (gutt) som har en kjæreste (jente). Helt greit det. Men jeg synes at jenta hans er veldig påtrengende på andre gutter når de ikke er på samme sted. Har vært på en del fester osv der vennen min ikke har vært til stede, men jenta hans har vært der. Hun sitter i fanget på flere andre gutter, lar andre gutter løfte henne mens de holder henda under rumpa hennes, hun gir andre gutter lange klemmer osv. Hun har også "overfalt" meg med klemmene sine...Synes ikke at hun oppfører seg som en god kjæreste da hun skal oppføre seg slik.

Bør jeg snakke med henne om saken, eventuellt si ifra til vennen min? Tror egentlig at jeg bare skal la det ligge, jeg. Men hva tror dere er best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Trådstarter her. Kan forresten skrive inn alderen på oss:

Vennen min er 17 år.

Kjæresten hans er 16 eller 17 år.

Jeg er 18 år.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er noe veldig galt i det der, det må jo være lov å flørte litt selv om man har kjæreste. Bare det ikke går lenger.

Men men, folk er forskjellig når det gjelder definering av ordet utro. Jeg ser kun på utro som kyssing eller sex. Et kyss på kinnet, en erotisk dans, småtafsing og ellers litt flørting er greit. Man må få lov til å opprettholde gamet.

Lenke til kommentar
Gjest Mazkin

Dersom du hadde kjæreste og hun gjorde sånne ting på steder der du ikke var, ville ikke du vite om det da hvis en kompis hadde sett det?

Sånt vil iallefall jeg vite om, så jeg mener derfor at du burde si det til han...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Mazkin

bluechamp tolererer tydeligvis litt mer enn de fleste andre når det gjelder kjærestepar...

Hadde du virkelig ikke hatt noe imot at kjæresten din flørtet med andre menn, ga kyss på kinnet, erotiske danser, småtafsing osv...?

Lenke til kommentar

bluechamp tolererer tydeligvis litt mer enn de fleste andre når det gjelder kjærestepar...

Hadde du virkelig ikke hatt noe imot at kjæresten din flørtet med andre menn, ga kyss på kinnet, erotiske danser, småtafsing osv...?

Jeg HAR dame. Hun kysser da andre gutter på kinnet hun, ruller i bussen til andre gutter. (Russetid nå) Men hun er helt trofast til meg. Jeg må da selv få lov til å småflørte med andre jenter. Om man virkelig har et bra forhold stoler man på hverandre nok til å ikke frykte noe som helst. Som sagt, det er viktig å opprettholde gamet. Plutselig kan du stå der uten en dritt, og mista helt tekken. DA kan du begynne å grine.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Heisann! Jeg har en venn (gutt) som har en kjæreste (jente). Helt greit det. Men jeg synes at jenta hans er veldig påtrengende på andre gutter når de ikke er på samme sted. Har vært på en del fester osv der vennen min ikke har vært til stede, men jenta hans har vært der. Hun sitter i fanget på flere andre gutter, lar andre gutter løfte henne mens de holder henda under rumpa hennes, hun gir andre gutter lange klemmer osv. Hun har også "overfalt" meg med klemmene sine...Synes ikke at hun oppfører seg som en god kjæreste da hun skal oppføre seg slik.

Bør jeg snakke med henne om saken, eventuellt si ifra til vennen min? Tror egentlig at jeg bare skal la det ligge, jeg. Men hva tror dere er best?

Jeg liker ikke å blande meg inn i sånt, om det skjer meg,

men skjønner deg veldig godt - noen ganger føler man at det

går så langt at man føler en trang for å si ifra / snakke om det.

Hvis du selv føler at det er rett så ville jeg snakka med hu først.

Lykke til uansett,

ikke gjør noe hvis

du ikke føler du må! ;)

Lenke til kommentar

Hun har da ikke vært utro?

Klemming, kyss på kinn, sitting på fang. Dette er jo helt uskyldig, så lenge hun fortsatt har på seg klærne.

Vel, at hun lar gutter holde rundt rumpa si synes jeg ikke er

heeelt uskyldig jeg da. Håper virkelig ikke du også synes det. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har da ikke vært utro?

Klemming, kyss på kinn, sitting på fang. Dette er jo helt uskyldig, så lenge hun fortsatt har på seg klærne.

Helt enig med deg. Dette må være lov. Må da kunne gi guttevenner klem/kyss på kinnet? Ser ikke problemet i det.

Tafsing og klining derimot er IKKE lov.

Lenke til kommentar

Vel, at hun lar gutter holde rundt rumpa si synes jeg ikke er

heeelt uskyldig jeg da. Håper virkelig ikke du også synes det. ;)

Det å holde rundt rumpa er også uskyldig. Begynner han derimot å ta tak i den, og lignende, begynner det å gå over streken. Eksempelvis pleier jeg å slappe noen venninner midt på røven, selv om de har type. Verken jeg, jentene, eller typen reagerer på dette. It's all fun and games.

Lenke til kommentar

Du kan vel si det til kompisen din, men jeg tror nok han er klar over det. Endel jenter er så flørtete av natur (blir forsterket når de drikker) at det rett og slett blir endel av pakka. Så lenge det ikke blir tafsing, klining eller det som verre er synes jeg ikke at du må si ifra.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar

Du burde si det til vennen din ja. Alle hadde gjort det.

Ikke jeg. Dette er ikke utroskap i mine øyne.

99,99% er imot dette.

Ikke jeg. Så da trenger du bare å finne 9999 som er imot uten å støte på noen som er for, for å bevise din påstand. :p

Som et heter: Man kan ikke være utro med klærne på og smekken igjen.

Eventuelt kan vi jo lage en poll her om noen vil.

Geir :)

Lenke til kommentar

Litt uenig i det, Tom (Geir). :p Man kan være utro selv om smekken er igjen og pølsa er kald, dersom man kysser eller deler/skaper/viser "kjærestefølelser" for en annen.

Men dette er ikke utroskap, og jeg syns heller ikke at dette er så fryktelig ille. Du kan jo si fra om du vil, men så lenge det ikke går lengre ser jeg ikke heelt behovet for å si fra om det.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke dette er utroskap, men jeg hadde ikke likt om dama holdt på sånn. Eksen gjorde faktisk slik, og det skapte mye faenskap.

Jeg ville tatt det opp med hora, og ikke vennen din. Spør hva som skjer, om ho har prata med typen og om han vet noe om dette. Hvis hun setter seg på defensiven, forteller du det til din VENN. Da har hun tydeligvis noe å skjule. Han er vennen din, og da ville jeg vært venn tilbake og fortelle ham om at dama ikke er noen god kjæreste.

Lenke til kommentar

Som et heter: Man kan ikke være utro med klærne på og smekken igjen.

Det er i grunn bare vås. Selvsagt kan man være utro og fullt påkledd, det er helt opp til de som er i forholdet å bedømme.

Jeg mener f.eks. at et kyss er utroskap. I andre kulturer kan man sikkert mene at å klemme noen av motsatt kjønn er utroskap.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...