Kutler Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 ... er et T9-system som fungerer, og fungerer bra. Det har støtte for å legge til dine egne ord eller smilefjes, og den glemmer ikke ordene du legger til (innenfor rimelighetens grenser; si 5 000 - 10 000 ord). Det er selvfølgelig noen forutsetninger: - Det er en "vanlig" telefon, med nummertaster, ikke noen dyr smarttelefon med tastatur - Den er stabil (men dette er et kriterie anmelderne alltid går inn på) Min Nokia 6300 irriterer meg grenseløst fordi den hele tiden glemmer ord jeg har lagt til, og jeg synes alltid anmeldere aldri går nok i dybden på hvordan det er å skrive tekstmeldinger. Jeg har hørt at Sony Ericsson-modellene er gode på dette, men er de virkelig det? Må jeg gå til anskaffelse av en ny type modell (), eller har Nokia skjerpet seg her? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Sony ericsson er veldig flinke på dette. De fåreslår ord du har brukt tidligere i lignende meldinger, og det er lett å legge til nye ord. Jeg har en SE w995 og den har i tillegg til super T9-ordliste, supre taster. Prøv ut denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå