Gjest Lurer Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei. Jeg lurer på hvordan man egentlig kan se på en person om han/hun lider av depresjon? Nå tenker jeg på arbeidskollegaer, på jobben og på fritiden. Jeg lider av depresjon og lurer på om noen kan ha sett at noe ikke er som det skal. Ingen har sagt noe. Hvordan kan jeg se på en annen person om denne er deprimert eller ikke? Edit: Brukte søkefunksjonen for å lete etter en lignende tråd, men uten resultat. Så jeg håper at denne får leve Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg var deprimert en stund, og jeg fikk høre det med en gang av de rundt med. Tror de så det i øynene mine eller noe, jeg prøvde ihvertfall å sjule det så godt jeg kunne Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 De fleste deprimerte er det veldig vanskelig å se det på, de kan virkes ut som glade og opplagte mennesker. En måte å avsløre det på er om personen blir merkelig når du drar frem noe relatert med depresjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå