Christian86 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 hm, hakke hatt noe problem med min hittils jeg=) fikk beskjed fra andre som hørte på meg at lyden var kjempe bra:s du har rett til omlevering da feilen er av vesentlig grad. Susing i høytalerene er å regne for det Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Får du ikke skaffa en T610 uten suseproblem i dag ? Bestiller jeg en nå får jeg den med suseproblemet ? Det virka vanvittig kjedelig ja, orker ikke noe sus og pes, om SMSen er litt treg så huiter jeg i det, er ikke noe SMS frelst her, men når jeg snakker skal det være god lyd, vil ikke blunde om natta, snakke med noen og det føles som en telefon fra 1950 liksom... Dere skjønner nok poenget. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jojo. de t610`ene som er i norge nå er uten suseproblemer. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg pelier som regel å være veldig uheldig med telefonene mine. Denne gangen har eg ikke hatt noe med T610en min=) Regner med at du får sleppe susing i de fleste tilfellene, det med sms er en vanesak. Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 fint at deres er feilfrie da Det som er litt rart er at min faktisk er kjøpt hos Telebutikken på Solsiden her i Trondheim.. i går faktisk Rart at den har susing, ikke sant ? Si fra fra hvis noen andre med "norske" T610 opplever samme problem Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det var jo fint å høre. Hvor kan jeg få skaffa en T610 da til en billig penge? Btw, har dere sett de syke folka på bruktmarkedet som selger den for 4000kr? Sprøtt... må si Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 For dei som sakner pc'n jævlig mens man er på farten og har med seg mobilen kan laste ned XP layout! http://lasyk.addr.com/themes/windowsxp.htm Preview http://www.mobiledia.com/t610/themes/day/page1.html last ned! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hva med meg som bruker Win2k ???? Neida tulla bare, men virker fortsatt som om 2mb er noe sinnsykt drøyt atlså... Fra min 132(tilsammen)mb 3650 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 ITavisen.no speedometer resultat: IP-adressen 212.17.137.79 lastet ned 964677 Bytes på 186.34300000000002 sekunder. Nedlastingshastighet: 41 kbit/s. KJØR TESTEN EN GANG TIL Er på nett med GPRS! Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 ...Telefonen er bra den. Det føles som om du har fått valuta for penga når du holder i den.... I motsetning til nokia, som føles som en kinder-egg overaskelse! Det eneste jeg er litt misfornøyd med er: *Veldig dårlig skjerm i sollys *elendig bass-gjengivelse i ringetonene *mangle høytaler Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeppjepp... som sagt så brusa og susa T610en min noe helt jævli.. Derfor fikk jeg en ny i dag And guess what : Den var minst like ille :x Konklusjon : Det finnes "norske"susende T610er ! F*en så unødvendig SE Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tror mer det er forhandleren din sin feil enn SE Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 elendig bass-gjengivelse i ringetonene Nei, det er ikkje akkurat noen 15" CW som står i den! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Fikk min T610 i dag, og gud å fornøyd jeg ble Kjempemobil, føler jeg får masse for pengene her + at den er nesten halvparten av den sizen til 3650 jeg hadde før SMS skrivingen er jo ikke irriterende ? Hvorfor er det så plagsomt ? Ordene kommer uansett hvor fort du skriver, den henger jo med, iforhold til det jeg trodde liksom S.....vente....O.......vente.N........vente.Y.......... som noen forklarer Digg med bluetooth og Music DJ er jø gøy da, har overført mine Cubase/Reason kunnskaper over på mobilen Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du har forstått det VeXx! Den henger par bokstaver etter når du skriver fort, men du trenger ikke vente, for den holder samme tempo som deg. Tror det er mange som ikke har forstått dette og derfor må vente hele tiden. Da er jeg enig det går veldig treigt. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 det kan du sikkert, jeg for min del hadde gått og krevd ny. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Fikk min i går, og synes den er helt konge....har bare ett problem: skjermen flimrer når tlf'en jobber med noe. F.eks når jeg skifter themes flimrer den hver gang statusbaren flytter seg til høyre. Mildt sagt jævli irriterende. Har snakket med en del andre som sier at deres ikke er sånn. Bytter den i morgen. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Skal til å bestille denne tlf'en nå, lurer på en ting til. :smile: Trenger jeg noe ekstra for å koble den til pcen og redigere ringtoner og hele pakka? håper på raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå