Gå til innhold

Logitech MX518, bytte høyreklikk til en av sideknappene?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en MX518 i snart fire år, og høyreklikken har da begynt å bli sliten, altså den streiker noen ganger, og plutselig så kan den funke igjen. Resten av knappene fungerer fint. Selvom venstreklikken har blitt sliten den og, men foreløpelig så fungerer den godt nok siden jeg ikke spille masse skytespill. Jeg har sett på Logitech sine hjemmesider, og der fant jeg et program som heter SetPoint, men der kunne jeg ikke deaktivere den standare høyreklikken, og sideknappene kunne ikke bindes til høyreklikk, kun venstre og midtreklikk, og noen andre innebygde funksjoner.

Jeg har ikke penger til ny mus akuratt nå, så å kjøpe en ny en er foreløpelig utelukket, og hvis jeg skulle ha hatt en ny mus, så måtte det ha blitt den samme (er vanedyr), men siden jeg bare har 200kr på kontoen, så blir det for dyrt, og de penga skal brukes til viktigere ting.

EDIT: kr, ikke ke.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, i SetPoint kan du bare endre den til venstre klikk og ikke høyre klikk. Jeg vet ivertfall ikke om noe som kan hjelpe deg, dessverre. Kan være at det ikke er mulig også for den saks skyld. :hmm:

Om du skulle kjøpe ny mus, kan du kjøpe Logitech G5 2007 edition for eksempel, som har helt samme form, men en sand-papir aktig overflate som egentlig er ganske god! G5, G5 2007 ed, G7, G500 har alle lik form. :thumbup:

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar

Jeg fant en forum tråd hvor de fant et alternativt program for å konfigurere knappene. (See nedenfor)

I found a third party program that runs in conjunction with SetPoint, named LogiGamer, version 2.2.0 Beta. It recognizes my MX-518, and has much more custom button-assignment than SetPoint does by itself.

I'm now able to configure it as I want to, including what I talked about in this thread. And even more.

Good luck! Har ikke kjennskap til programmet selv. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...