Bandidos-Pelle Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg lovet å hjelpe en venn med et e-post oppsett til Nokia 3650 med NetCom abonennement, men så glemsk som jeg er, har jeg glemt det... For å rette opp "skaden", trenger jeg hjelp fra dere... Har noen et oppsett til 3650 for e-post Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 har et, men det er til telenor... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Han har lyst til å ha popit mailen sin på mobben... Er det mulig? Jeg rota rundt her: http://www.dintelefon.net/modules.php?name...me=mail_Oppsett , men der kan man kun velge mellom 3 forskjellige ISP'er :-? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis han skal ha vanlig pop3 e-post gjør følgende: Lag et nytt tilgangspunkt: Gå inn i menyen [Tools - Settings - Connection - Access points] Velg Options - New access point Velg Use default settings Velg Connection Name Skriv et navn, f.eks. "Netcom Data GPRS" Velg Data bearer velg GPRS Velg Access Point Name Skriv "internet.netcom.no" Velg User Name la stå blank Velg Prompt password velg "No" Velg Password la stå blank Velg Authentication velg "Normal" Velg Gateway IP address skriv "0.0.0.0" Dette tilgangspunktet skal du bruke hvis du skal koble opp telefonen mot internett (MSN, Epost, Ekte internett med opera f.eks). Det tilgangspunktet du sikkert allerede har, er et WAP oppsett, og kan brukes til WAP (med andre ord, ikke poeng i). Nå må du sette opp e-post kontoen. For å gjøre det må du vite pop serveren: pop.____.no, brukernavnet, passordet, og utgående server, som sannsynligvis er mail.netcom.no eller smtp.netcom.no Så er det bare å koble til postkassen, med tilgangspunktet du nettopp valgte. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Det var litt komålisert, GeeZuZz :oops: Hvor skal han srive popit mailen sin, f.eks Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva er popit? Jeg tok utgangspunkt i at du mente at han hadde en vanlig pop3 konto? Hvor har han fått e-post adressen? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Han har tebkt til å ha popit mailen sin på mobilen sin... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Ja, og jeg spør, hva er "popit mail" for noe? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Ja, og jeg spør, hva er "popit mail" for noe? Hvis man går inn på www.popit.no , så er det mulig å skaffe seg en mail der. Den mailen vil han på mobben sin... Akkurat som om jeg kan ha min broadpark mail på min Panasonic GD87. Skjønner? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Aha... Men det går nok ikke hvis det er hotmail opplegg. Altså, hvis du kun har mulighet til å sjekke mail ved å logge deg på websiden og se der. Du får høre med de hvilke pop3 adresse du skal bruke hvis du skal sjekke e-post på mobilen eller i Outlook f.eks. Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 har et, men det er til telenor... ¨ gidder du å sende det telenoroppsettet til mailen min: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå