Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hjelp med nazi foreldre, helt sinnsykt

Gjest faennn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å drikke over flere år når du skjuler det for folk rundt deg er drikkeproblemer, når man i tillegg kaller foreldrene nazi når de nekter tilgang til alkohol bekrefter den tankegangen.

Og så trekke frem problemer hos foreldrene for å forsvare at man drikker bekrefter det en gang til.

Men det er bare meg...

Kan også legge til at personen skylder på alle andre fordi han/hun drikker. Det baller på seg...

Lenke til kommentar

Hehe, misforstå meg rett. Kjem sjølv frå ein familie som faktisk har godt over det i inntekt.

Men eg er alikavel fullt klar over kor heldig eg er så får akkurat det eg trenger.

Virker som takknemlegheit er noko ungdommen ikkje lære.

Lenke til kommentar
Gjest faennn

ja. jeg mente tusen. det er langt under normalt for meg som har en far som tjener 15-20 mill i året og en mor som er forsker. så ja for meg så ser jeg på det som normalt ja.

Lenke til kommentar
Gjest faennn

hahaha jeg er alkoholiker ja jeg innser det nå jepp. drikker meg brisen på 3-4 pils på fest og er alkoholiker. ja je

Lenke til kommentar

vet hva roten til problemet er har veldig dannede foreldre og har mye penger og eiendom. ville byttet alle leiegårdene og alle bilene og huset og hytta og hele driten med et normalt liv og foreldre som har en normalinntekt på 800-900 hver i året.

"Normalinntekt" på 8-900 hver faktisk.. (har selv velstående foreldre, men det er jaggu ikke det normale du skisserer her).

Er ellers enig i mye av det som skrives her. En skal være forsiktig i forhold til alkohol i ung alder. De fleste undersøkelser på personer med alkoholproblemer underbygger påstanden om at det er større sjanse for at en får problemer jo tidligere en starter. Hva alle "venner" gjør bør ikke være et mål på du skal gjøre. Kanskje du ikke har venner som er gode for deg?

Jeg har selv opplevd at foreldre kan være en pain.in-the-ass, men foreldrene dine vil bare det beste for deg. En dag vil du takke dem.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Gjest FYeLA10

Men du bablet om den gjennomsnittlige årsinntekten i Norge, og faktum er at det er langt unna det du skrev.

Jeg ville personlig, med egen erfaring vært åpen med foreldrene mine.. er 16 selv og siden 9.klasse har jeg hatt ett åpent forhold med foreldrene mine ang. alkohol. Mamma ble glad når jeg sa det til henne, Hun sa: "det er bra du er ærlig, har visst om at du har vært ute å festet lenge!"

og siden den gang så har jeg fått være ute så ofte jeg vil og så lenge jeg vil. så lenge jeg ikke skipper skolen pga fyllesjuken osv :p

lykke til med festingen kompis!

Lenke til kommentar
Gjest faennn

Men du bablet om den gjennomsnittlige årsinntekten i Norge, og faktum er at det er langt unna det du skrev.

Jeg ville personlig, med egen erfaring vært åpen med foreldrene mine.. er 16 selv og siden 9.klasse har jeg hatt ett åpent forhold med foreldrene mine ang. alkohol. Mamma ble glad når jeg sa det til henne, Hun sa: "det er bra du er ærlig, har visst om at du har vært ute å festet lenge!"

og siden den gang så har jeg fått være ute så ofte jeg vil og så lenge jeg vil. så lenge jeg ikke skipper skolen pga fyllesjuken osv :p

hahaha konge ass, takk for det :D

Lenke til kommentar
Gjest faennn

er det vanlig å fyre på 17 mai? tenkte å komme ut i hagen imorgen når vi har middag med 50+ gjester dritings. god ide eller?

Lenke til kommentar

Samme her, åpenhet for foreldre er viktig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...