martin9 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei Har sett litt og vurderer å kjøpe meg denne http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=591292 Hvordan fungerer denne til spilling. Vil den takle Wow og Trackmania? Noen andre formeninger? Takk Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er ingen gamer PC (er jo laptop), men den burde greie de spillenne fint. Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kjøp en av de med HD5650 om du har planer om å spille Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 den der tar trackmania lett, men hvis du vil feks gå over til Fps spill som Cod, da trenger du nok et litt bedre grafikkort den der tar trackmania lett, men hvis du vil feks gå over til Fps spill som Cod, da trenger du nok et litt bedre grafikkort Eller Crysis Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har 4820TG med Radeon HD 5650, og den drar feks Settlers 7 på maks oppløsning helt flytende. Så den burde så absolutt dra WOW.. Jeg er veldig fornøyd med maskinen! Batteriet holder til og med i 5 timer.. selvfølgelig er dette med det intergrerte skjermkortet og på strømsparermodus, med redusert lysstyrke på skjermen. Men det er fortsatt veldig imponerende av en ordinær mobile CPU! Den er riktignok ikke akkurat kjølig etter noen timers gaming, så den trenger godt underlag om man skal spille (jeg bruker denne artige saken)! Selv om jeg ikke syns den blir såå utrolig varm som andre mener (kasnkje bare vært heldig med mitt eksemplar?!), så ville jeg nok ikke valgt denne maskinen om den primært skulle spilles på- ikke derfor jeg kjøpte den, for å si det sånn.. Maskinen er ellers "iskald" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå