Znoken Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Please try the following: Click the Refresh button, or try again later. If you have visited this page previously and you want to view what has been stored on your computer, click File, and then click Work Offline. For information about offline browsing with Internet Explorer, click the Help menu, and then click Contents and Index. Dette kommer opp når jeg er på diverse nettsider være seg norske eller utenlandske. Mitt spørsmål er hvorfor kommer dette opp. Er det noe med innstillingene på internett options eller hva kan dette være. Håper det er noen som kan svare og hjelpe meg med og få det bort da det er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 har du vært inne på disse sidene før? hvis ikke har du nok skrivi feil adresse(eventuelt klikka på en ugyldig link) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Som jeg skriver over så gjelder det nesten alle sider jeg er inne på. Det være seg Vg.no, dagbladet.no eller hva som helst utenlandske som norkse sider Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 skjedde med meg for en måned sida. fikk ikke fiksa det. så jeg formaterte og la inn win på nytt. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Har formatert for og se om det hjelper men det kommer opp gang på gang. Er passe frustrert må jeg si. Har prøvd så og si alle innstillinger på internet options uten hell.... Lenke til kommentar
kommers Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 er du online da? eller har du konfigurert slik at IE "vet" at du er online? Lenke til kommentar
2011 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Denne siden kan ikke vises osv. Jeg tror jeg fikk det etter att jeg slettet iMesh. F.eks. på startsiden får jeg mange små hvite felter der det begynner med den samme teksten. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 er du online da? eller har du konfigurert slik at IE "vet" at du er online? Ja jeg er online hele tiden. Hvor kan jeg sjekke om IE "vet" at jeg er online da???? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Denne siden kan ikke vises osv. Jeg tror jeg fikk det etter att jeg slettet iMesh. F.eks. på startsiden får jeg mange små hvite felter der det begynner med den samme teksten. Hos meg er det særlig på Sol.no at teksten kommer opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå