Gå til innhold

Rock im park 2010

roarkl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det forresten noen som vet om det er fotoforbud på Rock Im Park? Prøvde å manøvrere meg gjennom hjemmesida deres, men tysken er mildt sagt rusten.

Det er vel helt sikkert fotoforbud, men jeg lurer på hvor strengt det evt. er.

Jeg var på Muse konsert i Oslo i fjor høst, og der var det fotoforbud, men jeg fikk ha med kameraet inn siden det ikke var speilrefleks.

Anyone?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Passe syk line-up, ja! Hadde den bare vært litt seinere så hadde jeg nok tatt turen.

Litt OT, men hav er forskjellen på Rock Am Ring og Rock Im Park bortsett fra plassering?

RiP har kun 65 000 imens RaR har tilnærmet 100 000.

Mye enklere å komme seg frem til RiP, men RaR er mer kjent og har en bedre historie bak seg.

Har vert på RiP 2 år og er meget fornøyd. Fått sett de fleste fantastiske band fra første rad :)

Er det forresten noen som vet om det er fotoforbud på Rock Im Park? Prøvde å manøvrere meg gjennom hjemmesida deres, men tysken er mildt sagt rusten.

Det er vel helt sikkert fotoforbud, men jeg lurer på hvor strengt det evt. er.

Jeg var på Muse konsert i Oslo i fjor høst, og der var det fotoforbud, men jeg fikk ha med kameraet inn siden det ikke var speilrefleks.

Anyone?

Det står at det er forbudt med alle kamera utenfor festival området, men så lenge det ikke er speil refleks går det fint :)

Har selv tatt bilder av alt jeg har sett bare for å skryte til kamerater :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...