Xenphon Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei. Jeg skal kjøpe meg en gaming pc i sommer, mest sannsynlig i August, men det kan være jeg kjøper den litt tidligere. Anyhow, her er oppsettet jeg har tenkt meg ut: Jeg skal enten ha Sapphire Radeon HD 5850 eller 5870. Hva ville dere anbefale? Hva med resten av oppsettet? Noe jeg burde bytte ut eller rett og slett fjerne? Takker for alle svar. Xen Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Mye forandrer seg til august..Post igjen en uke før du skal handle,alt for tidelig dette.. Lenke til kommentar
aasm Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Intel i7 920 istedet for 930, og p6t x58 istedet for deluxe og heller spandere penger på en billig SSD? Får høre hva de andre sier til det da jeg ikke er PC expert. Og jeg ville ha kjøpt HD 5870. Lenke til kommentar
aasm Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Mye forandrer seg til august..Post igjen en uke før du skal handle,alt for tidelig dette.. Så bare på tittelen og bildet, I august har vi nok bedre pcdeler ja. Hør på taz og vent litt med å sette opp. Jeg har fakstisk satt opp et system jeg tror jeg skal bygge snart :Min lenke Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Skal du kjøpe i August, venter du men om du skal kjøpe om noen uker, sett opp system:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå