aronmustang Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Her om dagen tegnet jeg litt i Photoshop med tegne brett. Jeg må si jeg var veldig stolt over det jeg hadde laget, og tok en pause. Jeg lagret bildet og satte PC-en i sovemodus uten å lukke programmet. Da jeg kom tilbake frøs pc-en og jeg måtte restarte. Problem: Jeg prøvde å åpne filen igjen, men hele bildet er helt svart. Det ligger ingen ting i historie (hadde ikke forventet det heller, men måtte prøve) og så vidt jeg vet, er det ingen måte å gjenopprette dette bildet. For dere som er erfaren med å jobbe lenge i Photoshop for å oppnå noe, vet hvor lite lyst dere har til å begynne på ny etter det dere jobbet med er borte. Vær så snill og hjelp meg! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kanskje poste under rikitg katogori? Lenke til kommentar
aronmustang Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Kanskje poste under rikitg katogori? Ja... det var det... Dette er det første innlegget mitt. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Du leter deg fremm til dette og poseter der : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=66 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå