Tetanus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Heisann, Tok en hard reset på min Samsung i780 i dag, da den var begynt å bli fryktelig treg. Jeg har tidligere brukt e-post på mobilen, en online.no konto og en gmail, og ønsker derfor å sette den opp for dette. Dette har fungert knirkefritt, inntil nå. Sist jeg hadde dette problemet måtte jeg benytte et automatisk oppsett som jeg fikk fra smartmobil.no, denne klarer jeg dessverre ikke finne tilbake til. Problemet er at jeg ikke får det til. Jeg får en feilmelding "feil ved synkronisering", og "kan ikke koble til med gjeldende tilkoblingsinnstillinger". Jeg har ikke lastet ned noe annet oppsett til mobilen da dette tidligere har gått automatisk. Jeg kommer på nettet med telefonen, vg nett osv, og kan sende/motta MMS. Det er kun epost som ikke virker. Er det noen som kan hjelpe meg med å sette mobilen opp for e-post. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke virker. Mobilen er altså en Samsung i780, 2 år gammel med Winmobile 6.1. Operatøren er chess. Epost er en online.no adresse og en gmail adresse. Jeg setter virkelig pris på om noen kan hjelpe meg! -T Endret 16. mai 2010 av Tetanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå