iverha2 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Zepticon, nice! savner kanskje littegrann rygg, meir v-form. men veldig veldig bra Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fiksa noen bilder i dag Har vel trent i ca 3 år uten noe fast program, bare kjørt benk+diverse overkropps øvelser. Starta med RYP Grunnprogram i fjor høst, var da rundt 80 kg. Fra Jul og frem til no har jeg kjørt uten noe fast program men med basis i de øvelsene jeg brukte i RYP. Var oppe i 92kg før sommeren, nå er jeg kansje 87. Er 183cm høy. Når jeg startet for 4 år siden veide jeg vell rundt 70 kg. Har desverre ingen "før" bilder. Nåh Om du hadde kjørt en deff nå så tror jeg du hadde sett noe a là en gresk statue under det lille fettet du har der Du har jo for farsken nesten perfekt forhold mellom kroppsdelene Haha takk for tidenes deffe motivator! synes løping er ufyselig gørr men nå er det litt lettere å komme seg ut å løpe de 12 minutta med pain. Skit i bare løping Jeg bytter mellom løping, svømming, fjellturer o.s.v... ALT som får pumpa til å jobbe overtid er "the shit" Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fiksa noen bilder i dag Har vel trent i ca 3 år uten noe fast program, bare kjørt benk+diverse overkropps øvelser. Starta med RYP Grunnprogram i fjor høst, var da rundt 80 kg. Fra Jul og frem til no har jeg kjørt uten noe fast program men med basis i de øvelsene jeg brukte i RYP. Var oppe i 92kg før sommeren, nå er jeg kansje 87. Er 183cm høy. Når jeg startet for 4 år siden veide jeg vell rundt 70 kg. Har desverre ingen "før" bilder. http://img.photobucket.com/albums/v64/Zepticon/Diverse/IMG_0589.jpg http://img.photobucket.com/albums/v64/Zepticon/Diverse/IMG_0587.jpg http://img.photobucket.com/albums/v64/Zepticon/Diverse/IMG_0567.jpg http://img.photobucket.com/albums/v64/Zepticon/Diverse/IMG_0561.jpg Du burde trene facepulls. Da kommer du til å bygge muskler i øvre rygg meget effektivt. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg bytter mellom løping, svømming, fjellturer o.s.v... ALT som får pumpa til å jobbe overtid er "the shit" Prøver på Gerilja nå, pumpa jobber på spreng, og jeg ser ut som et hellvette etter en tur Naboen lurte på om jeg hadde det helt bra med meg selv en dag jeg kom tilbake en dag. Zepticon, nice! savner kanskje littegrann rygg, meir v-form. men veldig veldig bra Du burde trene facepulls. Da kommer du til å bygge muskler i øvre rygg meget effektivt. Takk for tips! Ryggen er det jeg vil fokusere mer på i høst, planen var å kjøre baseøvelser og rygg + calfs(har alt for små legger i forhold til lår). Så langt har jeg stort sett bare kjørt bred roing, arnold, nedtrekk forran med bredt grep, markløft og militærpress for å få fart på rygg og nakke. Om dere har flere forslag til mer effektive rygg øvelser så gjerne fortell. Facepulls skal ihvertfall prøves neste trening. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Neida det høyrest ut som veldig gode øvelser, men du kan vurdere å droppe arnold og nedtrekk då dei andre tar nok på rygg. Men det kjem jo og an på korleis programmet er Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Andre gode øvelser er: - Kabelroing med smalt grep der du trekker mot brystet - Tar mindre på lats, og mer på øvre rygg/bakside skuldre enn om man drar mot magen. - Rack pulls/ mark fra kloss - Bygger bra med muskler da du kan bruke mer vekt og ta flere reps enn vanlig mark. Det er også mindre teknisk krevende. Denne øvelsen kan også kjøres med bredt grep for å belaste ryggen på en annen måte. - Chins/pullups - må nesten nevnes i denne sammenhengen. - Feiting- eller jentechins - Også kjent som "omvendt roing" (?) - Stangroing - Kan kjøres med stangen i bakken på hver rep, eller med mindre vinkel på ryggen alt ettersom hva du ønsker å belaste mest. - Band pullaparts - en øvelse jeg nettopp har begynt med. Bygger neppe mye muskler, men jeg synes den er bra som rehab/prehab, og den har også gjort teknikken min i benk et par hakk bedre. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Chins og pull-ups støtter eg, i tillegg til "jentechins" (koffor kaller du det det? er faktisk en veldig god øvelse ) Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Chins og pull-ups støtter eg, i tillegg til "jentechins" (koffor kaller du det det? er faktisk en veldig god øvelse ) Jentechins kommer av at det er sånn jentene gjør chins i forsvaret. Støtter du ikke de andre forslagene mine, eller har du ingen erfaring med dem og ønsker av den grunn ikke å kommentere dem? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Opptak i militæret tar vel jentene omvendt roing og guttene chins? Usikker, da jeg slapp unna hele shiten \o Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Opptak i militæret tar vel jentene omvendt roing og guttene chins? Usikker, da jeg slapp unna hele shiten \o Ja, bortsett fra på opptak til spesialstyrkene og fallskjermjeger. (Og sikkert noen andre steder jeg ikke er klar over.) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 jentechins? kan dere gi meg noe å google? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Omvendt roing. Og resten av forslaga er gode benchmeister, tenkte meir i forhold til dei han allereie har. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 update: er bare 4 månder siden mellom bildene da, ser vel kanskje ikke så mye forkjell på forsiden, er ikke så lett og ta bilder Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ser forskjellen på ryggbildene hvor du flexer. Både kraftigere armer/skuldre og mere V-form/lats. Treninga di gir resultater Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ser forskjellen på ryggbildene hvor du flexer. Både kraftigere armer/skuldre og mere V-form/lats. Treninga di gir resultater takk for det Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Bra rygg der ja! Den er ganske nært min idealrygg ihvertfall:) Men brystkassa kan med fordel trenge litt mer jobbing? Spørs om det er bildet som lyver eller ikke. Hadde selv store problemer med å få til et bilde som viser brystmusklene godt. Kan du ta et fra siden? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Bra rygg der ja! Den er ganske nært min idealrygg ihvertfall:) Men brystkassa kan med fordel trenge litt mer jobbing? Spørs om det er bildet som lyver eller ikke. Hadde selv store problemer med å få til et bilde som viser brystmusklene godt. Kan du ta et fra siden? takk for det , ja bilde lyver veldig på bryst bildene får ikke til noe spesielt bra bilde fra framsiden, kan se om jeg får til bedre bilde strx. EDIT; får dessvere ikke til bedre umulig og ta bilde + at det er ikke verdens beste kamra heller, hadde vært bedre om det er speilreflex-kamra, brystene ser ut som de aldri har blitt trent på bildene jeg prøve på men de er større en det de er på bilde nå vartfall, kan se om jeg får til et nytt bilde når jeg er hos en kompis forde han har MYE bedre kamra og da blir det bedre vettu.. Endret 8. august 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Får vel komme med noen bilder jeg også. Kan ikke si jeg er kjempefornøyd akkurat, men nå fokuserer jo jeg på styrke fremfor masse. Disse ble tatt for to dager siden. Fra forrige gang jeg tok bilder, 27. januar i år: Ingen stor forskjell, synes jeg Endret 16. august 2010 av Sitronsaft 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kraftig kar ja! Ser egentlig ganske bra ut. Brei over skuldra, bra V-form og relativt lite fett. Ser ikke ut som om du har lagt på deg spesielt mye fett siden sist du tok bilde heller. Ser jo også at ryggen har blitt litt kraftigere siden sist, og større lats. Ser ut som armene dine også har vokst det siste halve året. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Veldig bra Sitronsaft, sterk og brei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå