Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Fettprosent på litt over 20. Burde jeg deffe? Varierer mellom å tenke at nå burde jeg spise skikkelig mye og bli stor og sterk, og å tenke at jeg kan ikke spise så mye fordi da legger jeg på meg for mye.

 

Problemet er at slanking er fryktelig kjedelig, men ligger sikkert ikke nok i overskudd nå til å få bra utbytte til muskelbygging. (rundt 2400 kcal, veier ca 75kg)

 

 

 

Mage inn:

post-217173-0-97060400-1392123653_thumb.jpg

Mage ut:

post-217173-0-59600000-1392123655_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må du nesten avgjøre selv ut i fra egne mål, men det er kjipt å bulke på 20% da det fort må repareres med en veldig lang cut.

 

 

To år med gains, vekten er omtrent den samme (95kg +- 5kg), men mer masse og mindre fett. Prøver å kutte litt så jeg kommer ned til under 15% og kan bli der. VIl tro jeg ligger rett over 20% nå, noen som har et bedre estimat?

post-144398-0-24448600-1392124655_thumb.jpg

 

post-144398-0-79909900-1392124670_thumb.jpg

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte å oppdatere på beintreningen min; har fått skryt av folk på treningen at beina mine "endelig ligner på noe." Som egentlig ikke er rart da jeg har nedpriotert dette for å spille fotball. Nå er det to tunge beinøkter i uken og har lært meg å like å trene bein hvorav jeg gruet meg fra uke til uke.

post-235098-0-90922700-1392125527_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenkte å oppdatere på beintreningen min; har fått skryt av folk på treningen at beina mine "endelig ligner på noe." Som egentlig ikke er rart da jeg har nedpriotert dette for å spille fotball. Nå er det to tunge beinøkter i uken og har lært meg å like å trene bein hvorav jeg gruet meg fra uke til uke.

 

veins! :D

Lenke til kommentar

Mangler bare en voksetime og litt sol nå så skal jeg heie på deg i bikinifitness.

Bodyfitness mener jeg.

 

Petter, hormonmessig kan man anta at kroppen trives best med 12-18% ca på menn.

Det er jo opp til deg og målene dine, men å deffe ned til 12ca og bulke mer fornuftig så vil du kunne ligge lavere lenge.

Økt masse i seg selv senker jo fettprosenten automatisk da det er prosent.

Endret av War
Lenke til kommentar

Ser ut som jeg faktisk responderer delvis på kreatin da vektoppgangen var akutt signifikant og stabiliserte seg seg der. Selv synes jeg at jeg har akkumulert mer væske enn til vanlig. Det er rundt en uke mellom disse to bildene (før/etter kreatin) Er i en meget god periode og tåler seks harde økter ukentlig og styrken fortsetter å gå sakte men sikkert opp igjen.

 

post-235098-0-17241500-1392724693_thumb.jpg

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser virkningen allerede, du er jo merkbart brunere :D

Det verste er at jeg *humret* for meg selv at Doffen kom sannsynligvis til å påpeke det. :p Men er seriøst ikke verre at mobilkamera er noenlunde random ved å fange inn lys. Brun/hvitfargen er den samme med andre ord. (Prøvde å la de bildene være mest mulig like.)

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Min forrige post var selvsagt en spøk, Bork_Laser. :) Men jeg har gitt bein fokus de siste 8 ukene ved å ha en ekstra økt i tillegg til 5 flere serier per økt. Knebøy må bli i smith takket være kneet mitt men føler uansett at det ikke er så ille.

 

Sjekk quadtriceps går i motsatt retning av kneet ;

 

 

post-235098-0-20083900-1393078205_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ut som du trener på underskudd :hmm:

Du har helt rett, War. Har et høyt kaloribehov og er flink i perioder med å spise energitett. MEN; over perioder så protesterer kroppen min også mot energitett mat så da blir det perioder med mindre mat. Hadde en god periode i hele Januar med overskudd da. :) Verste er at selv om liv/hofteratio har så vidt gått ned så har jeg gått opp i styrke den siste tiden. Men dette kommer ikke til å vare.

 

Muligens jeg også er en fucking ekstremvariabel hvor BMR er høyere og taper mer energi i form av varme. Skal jeg ta en skikkelig synsing her så kan det muligens ha en sammenheng for at jeg ble sjekket for hjertefeil først som 4åring så for hypertyreose som 10åring (høyt stoffskifte) grunnet at jeg sleit med pusteproblemer og hadde problemer med ekstrem varme i random perioder som barn. (Er klisjeaktig frisk som en fisk.) Som jeg nylig linket til et annet emne så fant man forskjeller opp mot 700 kalorier (BMR) i personer med samme LBM. Ikke at dette automatisk gjelder for meg for nå spekulerer jeg fritt.

 

Husker fra barneskolen at skolen min ringte mamma engang for dem var bekymret at jeg møtte opp på skolen uten jakke på vinterstid. Hun på sin side skjønte jo lite for hun sendte jo meg på skolen med jakke på. Det ingen av dem viste var at jeg ble så kvalm av å spise den påtvingende frokosten at det bokstavelig talt kokte over for meg. Det førte til at jeg som regel dumpet jakken under trappa ved blokka og spaserte videre i minusgrader til skolen.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Skal slenge til noen bodyshots av moderskipet jeg også nå for å dokumentere fremgang, men idiot som jeg har vært har jeg innsett at jeg aldri tok noen bilder før jeg begynte å trene! Men jeg har ganske nylig startet så dette får bli mine før bilder, så kan jeg heller poste noen nye om en mnd ellerno igjen.

Forskjellen er egentlig ikke så stor. Jeg har ikke tatt av noe særlig fra magen feks, men merker at noen av buksene mine er blitt romsligere over lårene.

 

Nå har det seg slik at jeg ikke hadde ett helt krise utganspunkt, og jeg jager ikke etter ett konkret tall på vekta, men jeg vil bli i bedre form å stramme opp. Jeg synes rumpe og pupper er fint og vil ikke sitte igjen som en bikinifitnessmodell eller bli tynn som en Belsenfange.

Jeg går fort lei av trening, så det blir korte treningsøkter ofte og med varierte øvelser. 3-4 ganger i uka i 40-45 minutter. (Jeg synes egentlig det er gørrkjedelig å trene) har fått veldig smaken på å jogge utendørs når været tillater det.

 

Jeg har holdt på ganske nøyaktig en mnd og da jeg veide meg for ett par dager siden fant jeg ut at jeg har tatt av ett kg på denne mnd. Så litt framgang har man hatt. Men som sagt driter jeg egentlig i vekta. Er det av interesse så er jeg 1.67 høy og 60-61 kg atm.

Mage og ræv fokuserer jeg en del på, men trener hele kroppen.

Legg merke til at jeg sirlig har lagt på disse filtrene ala Instagram, rett og slett fordi jeg er så likbleik i huden at dersom dere ser på meg blir dere sveiseblinde!

 

Jeg legger også ved ett skrytebilde av hjorten min "Robert" som jeg kjøpte på Kremmerhuset og selv har malt for hånd.
Hvorfor? - Fordi jeg er random.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...