Need44speed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) andre bildet er riktignok ~1h etter trening, hvis det har noe å si. første er fra mai hadde ikke no før bilde av rygg, så tok ikke noe nå-bilde Endret 22. november 2014 av General Bork Laser 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Du har jo ikke holdt på særlig lenge, og jeg ser framgang. Keep it up! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) thanks m8 Endret 6. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Krakov Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Akkurat fått mitt "Whey gold standard" pulver nå, og jeg bare lurer på hvor ofte jeg bør drikke en sånn shake? Det står ikke noe særlig på pakken om dette, og jeg bare lurer på om jeg bør drikke 1 shake hver dag f.eks, eller om jeg bare bør drikke det etter før / etter trening? Eller flere ganger i løpet av en dag?Det står at en sånn skje er 30g, og det er visst 30g man skal ha i seg. LItt hjelp til en noob? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ta deg en shake etter trening du Gjerne 2 skjeer med melk/vann. Om du skal spise rett etter trening så tar du når det passer best. Om det så er før leggetid, til frokost eller som et mellommåltid. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 1. Les første post 2. Det er ikke noe "bør". Shake er en måltidserstatter fulle av proteiner, i praksis. Rundt trening (Før og/eller etter) er ønsket. Om du spiser biff/kylling/fisk eller drikker en proteinshake rett etter trening er egentlig det samme (Proteinmessig). Mye andre næringsstoffer i mat da, men også flere kcal. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Akkurat fått mitt "Whey gold standard" pulver nå, og jeg bare lurer på hvor ofte jeg bør drikke en sånn shake? Det står ikke noe særlig på pakken om dette, og jeg bare lurer på om jeg bør drikke 1 shake hver dag f.eks, eller om jeg bare bør drikke det etter før / etter trening? Eller flere ganger i løpet av en dag? Det står at en sånn skje er 30g, og det er visst 30g man skal ha i seg. LItt hjelp til en noob? Hjelp til en noob finner du i første post på førstesiden... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Tjukkasrygg: 98-99kg Endret 18. desember 2013 av OlafG 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Se der ja! Litt deff og en time med ryggvoksing så er du klar for beach 2014 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg er for glad i mat 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Lite vits i å arbeide i månedsvis for beachform man kan bruke i noen få uker uansett. Så lenge man har nok muskelmasse er rett under 15 prosent lavt nok for en fysikk som ser bra ut. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Skal hente en N5 mobil nu, og håper at fremtidige bilder ikke blir like kornete som med sony Z kamera. Blir nesten som en filter men disse ble tatt for to uker siden. 4 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jævlig bra form på deg. Men jobb litt med armene 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Jævlig bra form på deg. Men jobb litt med armene takk takk men til forsvar så var hensikten å vise magen så lo armen være delvis slapp. Tok et nytt bilde med det nye mobilkamera nå som viser et mer ærlig bilde på godt og vondt. Endret 19. desember 2013 av Dukien 7 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Bardzo dobrze, Dukien! Mirin. Kunne tenkt meg å komme ned til rundt 85 kg og <15%, men livin' the good life atm as. Prøver å cutte litt så får vi se. Er nok i overkant av 20% nå på 98-ish. Var 19,7% på 93 kg for et år siden, men har nok hatt litt gains siden det. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Legger ut et ryggbilde:) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvordan får dere til å ta bilde av ryggen? Prøver selv, men ser bare bilde av et stykke kjøttdeig... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvordan får dere til å ta bilde av ryggen? Prøver selv, men ser bare bilde av et stykke kjøttdeig... Du får prøve å strekke deg litt Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Du får prøve å strekke deg litt Ett bedre kamera kan også hjelpe =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå