Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker og bukker, hyggelig å høre og er enig. Har jo tross alt mer en doblet fettprosenten på ett år. Nå har jeg dessverre ingen tilgang til DEXA lengre så det var moro så lenge det varte men er spent på mine egne stats.

Skal få se å få tatt noen ryggbilder i og med at det er den muskelgruppen jeg er mest fornøyd med. Be warned halve ryggen er tattovert med Rocky Balboa portrett. :)

Lenke til kommentar

Takker og bukker, hyggelig å høre og er enig. Har jo tross alt mer en doblet fettprosenten på ett år. Nå har jeg dessverre ingen tilgang til DEXA lengre så det var moro så lenge det varte men er spent på mine egne stats.

Skal få se å få tatt noen ryggbilder i og med at det er den muskelgruppen jeg er mest fornøyd med. Be warned halve ryggen er tattovert med Rocky Balboa portrett. :)

 

Du trener fortsatt på actic eller? Er faktisk opp til vurdering og bytte fra haralds til det nå, mest pga jeg ønsker litt variasjon. Trent på haralds i 2 år :)

Lenke til kommentar

Du trener fortsatt på actic eller? Er faktisk opp til vurdering og bytte fra haralds til det nå, mest pga jeg ønsker litt variasjon. Trent på haralds i 2 år :)

Trener fortsatt på Actic; men ikke i storgata men i Skien i og med at jeg er hjemme for sommerferien. Men om jeg havner i Oslo på mastern til høsten så regner med at jeg blir der å se igjen. :) Om du skifter så si ifra så kanskje vi kan ta ei økt engang. :)
Lenke til kommentar

Trener fortsatt på Actic; men ikke i storgata men i Skien i og med at jeg er hjemme for sommerferien. Men om jeg havner i Oslo på mastern til høsten så regner med at jeg blir der å se igjen. :) Om du skifter så si ifra så kanskje vi kan ta ei økt engang. :)

 

Den er grei, må se ann om det blir flytteplaner eller ikke. Fruen ønsker nemlig at vi kan trene på samme studio og haralds er ikke heeelt egnet for ei jente som ønsker litt normale treningsstudio :p

 

Men Actic er ålreit sted å trene? Får vel ta en prøvetime en gang :)

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...