Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal se på noen ordentlige bukser når jeg er på vedlikeholdsnivå, som sikkert ikke skjer før til høsten.

 

Følger Starting Strength, og har gjort det siden 12. februar. Spiste rundt 2200 kalorier om dagen den første måneden, deretter rundt 2800, og jeg tipper jeg har liggi rett under vedlikehold (3000-3200, avhengig av hvilken kalkulator man bruker og hvor mye jeg løper) den siste måneden. Tenkte jeg skulle holde meg på 2500 gjennom sommerferien, da jeg tror det passer ganske greit med å oppgradere programmet (nettopp deloada knebøyen for første gang, har en god del igjen på de andre løftene) og begynne på bulk på sensommeren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei, da begynner sesongen for min del. I sommer vil jeg fokusere på utholdenhet, bevegelighetog styrke, blant annet. Blir nok en del intervall.

Jeg ønsker forøvrig ikke veldig stort volum på muskelveksten men slik det er nå er enkelte områder på kroppen min for svake. Særlig armene.

 

Så, vi får håpe det blir noen resulater på meg! Dere er alle så flinke og disiplinerte at det er litt flaut å legge ut bilde.

 

Orker ikke bilde av bein akkurat nå, men jeg slenger med et bilde fra da jeg var mellom 17 og 18 år. Det var vel på den tiden kroppen forandret seg med kosthold, fysisk/psykisk helse og trening.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

På tide at noen blåste liv i dette emnet siden det er sommer. :)

 

Prime! Dette er bra saker, ser ut som ryggen er din beste muskelgruppe basert på de andre bildene ovenfor. Om noe vil du kanskje fokusere på noen isoleringøvelser for delta-partiet slik at du får en bedre harmoni? Din alder tatt i betraktning er dette bra! Hvor lenge har du holdt på igjen?

Lenke til kommentar

Prime! Dette er bra saker, ser ut som ryggen er din beste muskelgruppe basert på de andre bildene ovenfor. Om noe vil du kanskje fokusere på noen isoleringøvelser for delta-partiet slik at du får en bedre harmoni?

Tja, synes rygg & bein vokser som ugress bare man provoserer de litt, synes det virker som at det er typisk også med de fleste som gjør bra framgang med baseløft på relativt kort tid har bedre bein&rygg kontra resten av kroppen kan bekrefte at jeg har begynt å trene rear delts isolert i det siste.

Din alder tatt i betraktning er dette bra! Hvor lenge har du holdt på igjen?

Rundt november runder jeg to årsmerket, kjennes dog ut som at jeg har funnet en gull-vein hva gjelder framgang når det gjelder solid kcal overskudd med mye trivselsvitaminer kombinert med 5/3/1 til baseløft og xtra-øvelser etter dagsform. (popper for eks. opp nye formeringer med strekkmerker nesten ukentlig i det siste. :p )

 

Håper på å kunne gjøre nogenlunde gjevn framgang iallefall i 5-6 år til, da bør det begynne å ligne på noe. ;)

Lenke til kommentar

 

Tja, synes rygg & bein vokser som ugress bare man provoserer de litt, synes det virker som at det er typisk også med de fleste som gjør bra framgang med baseløft på relativt kort tid har bedre bein&rygg kontra resten av kroppen kan bekrefte at jeg har begynt å trene rear delts isolert i det siste.

 

Rundt november runder jeg to årsmerket, kjennes dog ut som at jeg har funnet en gull-vein hva gjelder framgang når det gjelder solid kcal overskudd med mye trivselsvitaminer kombinert med 5/3/1 til baseløft og xtra-øvelser etter dagsform. (popper for eks. opp nye formeringer med strekkmerker nesten ukentlig i det siste. :p )

 

Håper på å kunne gjøre nogenlunde gjevn framgang iallefall i 5-6 år til, da bør det begynne å ligne på noe. ;)

 

Bare to år? Imponerende. Har du før-bilder? Altså fra for to år siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...