Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Joa ... Men opplegget er det at 1: jeg vil ha det rent, 2: Jeg vil ikke bruke tilskudd. Har ikke brukt tilskudd på over ett år nå og har aldri hatt så mye fremgang som nå. Lite vits i å ligge på 70% karb 10% prot og 20% fett når du skal opp bare fordi "du trøkker i deg det som høver seg"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er rent?

 

Du skylder økt fremgang på at du har sluttet med tilskudd?

 

Ingen som har sagt at du skal spiser 70% karb. heller, men du kan jo øke kalorinntaket ditt. Tviler på at du trenger så mye protein hver dag, så den kan du sikkert redusere litt.

Bytt til mat som metter mindre etc.

Lenke til kommentar

Hva er rent?

 

Du skylder økt fremgang på at du har sluttet med tilskudd?

 

Ingen som har sagt at du skal spiser 70% karb. heller, men du kan jo øke kalorinntaket ditt. Tviler på at du trenger så mye protein hver dag, så den kan du sikkert redusere litt.

Bytt til mat som metter mindre etc.

 

Har ikke sagt at jeg trenger 200G+ proteiner hver dag? Burde ligge på ca 150G prot 270G karb og 115G fett og rundt 3100 kcal. Men man må jo opp på noe for å nå toppen ... Men jeg får ikke hodet med på lasset ...

Lenke til kommentar

Vet om flere som har fått latterlige gainz kun av å begynne med gainer. (Ja gainer er noe drit)

Men for en kropp som ikke får nok kcal til å bli noe særlig større/sterkere kan de 500-1000 ekstra kcal'ene dagen gjøre underverker.

 

Og moralen i historien er at at det å få inn nok kcal er viktigere enn at alt man spiser er rent om man er ute etter GAINZ.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lite å anspore enda, tok ikke formbilder før deffen starta men PHY PHEITE så tjukk jeg var :mrgreen:

Dosa på med 4liter hmelk i hele okt, nov og desember for å bli tjukkest mulig for å bevise en ting for noen NABS på jobb...

Og nå som jeg har fått tyn i DST så poster jeg disse til spott og spe. Keep in mind at jeg har nettopp spist middag på bildene og det er langt fra noen treningspump involvert.

Se på eget ansvar...

 

1415275.jpeg

 

Høyreklikk for større versjon (frarådet)

 

1415277.jpeg

 

Høyreklikk for større versjon (frarådet)

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 9
Lenke til kommentar

anbefaller alle å ta operasjonen, for pectus exvatum. Det er ikke noen stor sak og ser mye bedre ut etterpå. Gjorde det selv for en uke siden og kunne ikke følt meg bedre. Har ikke hatt noen særlige smerter heller, så ikke bekymre dere for det eller la det stoppe dere. Resultatet er verdt den lille smerten jeg fikk hvertfall. ingen jeg vet har angret etterpå og det sier litt:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk takk!

 

Bare april og mai igjen så er det ferie i juni og da skal formen sitte. Har ikke noe eksakt mål å gå ut fra men en egen helhetsvurdering av hva jeg selv syns er pent nok. Om den formen inntreffer FØR det blir det slowbulk videre. Alle andre som spiser etter periodisk faste klarer å holde på formen så det burde vel gjelde for meg og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...