Mikkel™ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Joa ... Men opplegget er det at 1: jeg vil ha det rent, 2: Jeg vil ikke bruke tilskudd. Har ikke brukt tilskudd på over ett år nå og har aldri hatt så mye fremgang som nå. Lite vits i å ligge på 70% karb 10% prot og 20% fett når du skal opp bare fordi "du trøkker i deg det som høver seg" Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva er rent? Du skylder økt fremgang på at du har sluttet med tilskudd? Ingen som har sagt at du skal spiser 70% karb. heller, men du kan jo øke kalorinntaket ditt. Tviler på at du trenger så mye protein hver dag, så den kan du sikkert redusere litt. Bytt til mat som metter mindre etc. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva er rent? Du skylder økt fremgang på at du har sluttet med tilskudd? Ingen som har sagt at du skal spiser 70% karb. heller, men du kan jo øke kalorinntaket ditt. Tviler på at du trenger så mye protein hver dag, så den kan du sikkert redusere litt. Bytt til mat som metter mindre etc. Har ikke sagt at jeg trenger 200G+ proteiner hver dag? Burde ligge på ca 150G prot 270G karb og 115G fett og rundt 3100 kcal. Men man må jo opp på noe for å nå toppen ... Men jeg får ikke hodet med på lasset ... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Vet om flere som har fått latterlige gainz kun av å begynne med gainer. (Ja gainer er noe drit) Men for en kropp som ikke får nok kcal til å bli noe særlig større/sterkere kan de 500-1000 ekstra kcal'ene dagen gjøre underverker. Og moralen i historien er at at det å få inn nok kcal er viktigere enn at alt man spiser er rent om man er ute etter GAINZ. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Lite å anspore enda, tok ikke formbilder før deffen starta men PHY PHEITE så tjukk jeg var Dosa på med 4liter hmelk i hele okt, nov og desember for å bli tjukkest mulig for å bevise en ting for noen NABS på jobb... Og nå som jeg har fått tyn i DST så poster jeg disse til spott og spe. Keep in mind at jeg har nettopp spist middag på bildene og det er langt fra noen treningspump involvert. Se på eget ansvar... Høyreklikk for større versjon (frarådet) Høyreklikk for større versjon (frarådet) Endret 14. mars 2013 av Doofenschmitz 9 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Beach bodyen begynner komme seg! strong tan brah 4 Lenke til kommentar
roger1996 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 anbefaller alle å ta operasjonen, for pectus exvatum. Det er ikke noen stor sak og ser mye bedre ut etterpå. Gjorde det selv for en uke siden og kunne ikke følt meg bedre. Har ikke hatt noen særlige smerter heller, så ikke bekymre dere for det eller la det stoppe dere. Resultatet er verdt den lille smerten jeg fikk hvertfall. ingen jeg vet har angret etterpå og det sier litt:) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Feilplassert innlegg? Det er vel ikke spesielt mange som har den sykdommen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Har faktisk en mild utgave av pectus exvatum selv, men tviler på at jeg noensinne kommer til å gidde og gjøre noe med det. Edit: Var mer fremstående før jeg begynte å trene og hadde nada brystmuskulatur. Endret 17. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Påskeformen... Dette kommer seg sakte men sikkert. Blir bedre enn noen ganger før Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Få ned fettprosenten så tenker jeg det blir gang Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Se de forrige bildene så skjønner du hva jeg mener Var jo en hval for et par uker siden Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Mye gikk du ned de to første ukene på deff? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 75kg -> 68kg Og så ga jeg faen et par uker og ble stående på 68 kg, veide 66kg i morges etter å ha pissa i en halvtime... 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Øvre mage begynner å ta form ja. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Takk takk! Bare april og mai igjen så er det ferie i juni og da skal formen sitte. Har ikke noe eksakt mål å gå ut fra men en egen helhetsvurdering av hva jeg selv syns er pent nok. Om den formen inntreffer FØR det blir det slowbulk videre. Alle andre som spiser etter periodisk faste klarer å holde på formen så det burde vel gjelde for meg og Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 12.01.2012 31.03.2013 - med litt pump. Fra 81kg på første bildet til ca 97,2kg. Deff begynner i morgen. 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Deff? Du er jo langtfra et behov for deff! Jeg var FEIT for litt sia, noe du IKKE er din heldige kukjævel 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Deff? Du er jo langtfra et behov for deff! Jeg var FEIT for litt sia, noe du IKKE er din heldige kukjævel Hehe, vil ned på 8-10% i hvert fall, så jeg ikke blir så jævlig feit Slipper vel unna med 8-10 uker deff tenker jeg. Vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå